Willy Wonka Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har en ting med appelsiner (må være Cevita;o) og kjærlighet på pinne (tyrkisk pepper)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Lukta av jif universal,spylerveske,kjeller og verksted lukt,eksos..og isbiter:)
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Eldstemann: Troika (ikke bra, ha ha) Vesla: Sesamfroe (ganske sunt hvis man ser bort fra at det bestaar av 50% fett, hi hi)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Ingenting faktisk - selv om enkelte andre var veldig opptatt av at det måtte være noe - for ALLE får jo en dille! Så spiste jeg mer en 1 av noe som helst ble jeg opplyst om at dette var jeg hekta på fordi jeg var gravid:-) Morsomt med folk som skal mene noe om alt og alle. Min mor fikk dilla på rødt, gikk bare med røde klær - holdt på å spy av rødt etter svangerskapet :-D
Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 I begynnelsen av svangerskapet så var det salt lakris, tyrkisk pepper, og vepsebol. De lystene ble borte i 2 trimester Da jeg var i andre trimester så fikk jeg ett stort behov for potetmos, stratos og popcorn. De lystene ble borte i 3 trimester. I tredje trimester så ble jeg hekta på isbiter, lukten av benisn, salmiakk, klor, mugg\kjellerlukt, verucid (vortemiddel), eksos..hmm...det lukter så utrolig godt!! Men sniffer det ikke da, for det er jo ikke bra ) bare lukter forsiktig....hmm..tror jeg må en tur inn i vaskeskapet nå ) Ellers har grønne- og pink lady epler vært utrolig godt hele svangerskapet ) Måtte også ha klementiner i jula..kunne spise opptil 10 om dagen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Har egentlig ikke hatt så mange diller, mer mat jeg ikke har klart tanken på.. Men nå i det siste så har det vært sånn at jeg bare MÅ ha saft is.. Sånne lollipop.. Kunne spist en hel eske alene..
Papegøyeblomst Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde dilla på sånne "orange cakes" siste halvdel av svangerskapet (sånne litt myke kjels med appelsingelè inni, og sjokoladetrekk over)...Nesten ingen som liker sånne fant jeg ut, hehe - men jeg kunne spise opp til 3 pakker om dagen, ugh -- har ikke spist det siden...
<3Nynne<3 Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Appelsiner. Og så ser jeg at mange som meg hadde dilla på isbiter. Gnasket i meg isbiter som bare det. Lurer i grunnen på hva jeg syntes var så godt med det. Hadde jo ishodepine støtt:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Lukten av bensin! Mmmm.. Og Wasa Frukost med kokt egg og Forrest fruit-te med litt melk. Melken måtte være nøye målt opp. Ellers hatet jeg alt av kylling (det beste jeg vet) og når jeg ikke spydde mer var det Spaghetti på boks, husker ikke hva den heter, men skikkelig ekkel. Og sjokolademelk og søt lakris.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 I første trimester: sjokomelk (måtte være sjokomelk, ikke oboy e.l). Måtte ha det HVER dag. Og nonstop i stedenfor mat når jeg var kvalmen. Høres jo helt ulogisk ut, men jeg ble kvalm av alt annet, bare ikke av nonstop:) I 2 og 3 semester: pærer! Spiste 2-3 hver dag.. og risgrøt med kanel var plutselig veeldig godt:)
Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 De knaser så godt i munnen ) deilig bare, helt merkelig, hehe )
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Epler, pasta, og ikke minst isbiter. Jeg gikk berserk inne på Meny og Ultra, der de hadde en stor kasse med is, de hadde juice i den. Stjal med begge hendene:) Spurte alltid om å få begere med is:) Spiste to store poser fra Mr iceman i uka med knust is.
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har heller ikke dilla på noe som helst og det eneste jeg har opplevd å blir dårlig av er taco
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 is helst sånn liten boks med sjokolade is husker ikke hva den heter nå.. å sniffe skylle middel sånn blå fra rema når klærne var vasket i de :D:D å himmel :D
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #17 Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde appelsiner også - ikke sånn jeg måtte ha i kilovis, men en om dagen var flott:)
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 neida var en del i pakka,hadde det vært sommeren hadde jeg plukket dem selv og,rensa sjøl blir billigere hehe
TorilMS75 Skrevet 9. februar 2010 #21 Skrevet 9. februar 2010 Tomater! Spiste dem hele, som epler, gjerne 6-7 om dagen. Bare med nummer to, med nummer en hadde jeg ikke noen spesiell "dille".
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. februar 2010 #22 Skrevet 9. februar 2010 Melk, og det i stooooore mengder!
Mamma's trolljenter Skrevet 9. februar 2010 #23 Skrevet 9. februar 2010 isbiter- til å knaske og ha i ALL drikke samt sugerør. Klarte ikke drikke noe uten da ble jeg bare kvalm... Hehe hadde til og med isbiter i melka! Huff, æsj! Og kaviar med egg på brødskiva, kunne spise 2-3 egg hver dag- men bare 1 trimester, og kasta opp igjen alt :S Herregud så ekkelt!!
Lillesnuppis Skrevet 9. februar 2010 #24 Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde lyster på risengrynsgrøt. Kunne stå opp kl 3 om natta for å lage meg grøt. Lysten var så stor at jeg klarte ikke å vent til grøten ferdig så jeg satt å tyggde hard ris. Hehe Paprika potetgull, salte padder. Lukten av kjeller (den mugg lukta) Syns det lukter godt nå å jeg da. For ikke å snakke om bensin og eksos. Syns dette lukter godt ennå også :-) Åsså isbiter. Tok isbiter i stavmikser koppen å lagde meg egen slush :-D (gjør det ennå å da)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #25 Skrevet 9. februar 2010 Da jeg var gravid, så måtte jeg ha grønne oliven. Skjønner ikke hvorfor, for jeg likte ikke oliven i det hele tatt. Før jeg ble gravid, så ble jeg kvalm av å spise oliven. Men 3 mnd ut i svangerskapet, satt jeg og spiste oliven som snack rett fra glasset. Merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå