Gå til innhold

Hvilken klesskjede handler du klærne dine hvis noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blend, Vero Moda, H&M, Cubus, BikBok osv,,, Hvilken kjede har det beste utvalget for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor på et veldig lite sted, så utvalget er begrenset, men jeg finner mye fint å b.young. Handler aldri på BikBok, men kan lett finne masse fint på de andre du har nevnt. For ikke å snakke om Mango og Vila!!! :D *sukk* kjenner jeg savner en storbyshopping nå! :P

Skrevet

B Young, Lene V, Ichi, H&M. MEn det skjer at jeg finner noe på Cubus el Vero Moda.

Skrevet

Om jeg skla kjøpe "ut på byenklær" elsker jeg Oasis:) Ellers blir det B young, Mango, Vero moda, BikBok

Skrevet

veo moda/only, litt cubus og hm, byoung, lenev

Skrevet

Handler en del klær på en lokal klesbutikk her jeg bor som selger merker som Vila og lignende. Finner fra tid til annen klær i diverse kjeder. Kanskje oftest på b-young, lene-v og only som ligger i nærheten her. Finner forøvrig aldri noe på only noe annet sted. Går ikke inn på bikbok for de har håpløse størrelser, selv om de kan ha noe fint. Kan jo prøve samme buksa i samme størrelse på bikbok, men de er helt forskjellig i størrelsen når den prøves på.

Av de større "billigkjedene" (hvis de kan kalles det) så finner jeg vel mest på cubus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...