Gå til innhold

luft ut av øyet :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg enten skal snyte meg, eller når jeg skal lette på trykk i ørene ved flyturer o.l ved å holde for nesen og blåse forsiktig, så kommer det luft ut at mitt høyre øye :P (fra øyekroken) noen som vet hva dette skyldes? har hatt det sånn så lenge jeg kan huske, men har i det siste begynt å tenke over at det kanskje ikke er så normalt som jeg tror?!

har hverfall aldrig hørt andre som har samme "problemet"..

noen som vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det gjør det her også. Vi er antakelig bare tommere i hodet. Det var morsomt som barn, pleide holde for nesa og lukke munnen og blåse til det kom ut av øyet.

Skrevet

Hæ!! Tøfft hehehe ;o)

Gjest sug lut
Skrevet

Det er ikke full orkan, da, Cat., men det bobler liksom luft ut i øyekroken :)

Skrevet

hehehehe, Det er ikke slik at dere kan blåse ut lysene på bursdagskaka altså ?? ;o)))

Dette har jeg aldrig hørt om, og jeg følte det fasjinerte meg på en merkelig måte. ;o)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg trodde det var helt normalt helt til nå. Kanskje jeg kan gjøre en karriere utav det?

Skrevet

Funka ikke på meg,jeg fikk bare dotter i ørene....

Skrevet

Ikke se bort fra det, hehehe. Den dagen du trent deg opp til å blåse ut lys med øynene , er du nog garantert en seier på Norske talenter etc. ;o))

Skrevet

hehehehe, anonym 14.01. Mee too. Måtte jo bare prøve ;o))

Skrevet

Ja det var det jeg også måtte ser du ;)

Skrevet

Det er fordi nese, øyne og ører kommuniserer. Luft fra nesa presses derfor opp tårekanalen :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Men hvorfor kommuniserer de? Har det noen funksjon utover at når man har som mest bihulesnørr så popper øynene ut?

Skrevet

Har du alt for mye snørr og gørr ytterst i nesa, kan du snyte deg ved øyet?

Hehe, freak show neste;)

Skrevet

Hi hi hi En fontene av snørr fra øya.. Juhuu!

Nei, kan vel tenke meg at de komuniserer fordi det gir en fin drenasje. Det er jo alltids væske som produseres i øyet og ører, og det er jo upraktisk om det tyter ut ved overflod. De som har tette tårekanaler "gråter" jo hele tiden f.eks. Mer praktisk om det går ned i svelget.

Gjest sug lut
Skrevet

Hahaaa, snyte seg ut av øyet har jeg ikke tenkt på muligheten av, kanskje det hjelper når det er som verst? :)

Skrevet

Hyggelig å kunne hjelpe:)

(var ikke meninga å være anonym i sted)

Skrevet

Kult. Kan dere leies inn som underholdning i barnebursdag?

Skrevet

Dersom du klarer å kombinere ferdighetene, vil dette bli en uforglemmelig bursdag!

Skrevet

hahaha, da blir det dyreballonger med innehold........ ;o))

Skrevet

Haha, morsom tråd!

Eg kan og blåse luft ut av auget, det same kan søstera mi. Moro når ein er ordentleg forkjølt og har masse tårer i augene - då boblar det :D

Søstera mi blåste røyk ut av auget ein gong, men ho anbefaler ikkje å prøve, det svir visst..

Viser og til eit innlegg eg skreiv i august, det mins mange unyttige "talent" her inne :D (Og google er betydeleg bedre enn søkefunksjonen her inne om ein hugsar noko av det ein skreiv i innlegget...)

http://www.dinbaby.com/forum/thread/140586579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...