Gå til innhold

å blogge

eldbjorgandrine.blogspot.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke noe om det å blogge.

Følger noen interesangte blogger, om helse, interiør, hverdagsliv osv.

Ønsker egentlig å lage min egen blogg. Har altid skrevet dagbøker, men nå er tidene forandret og det er laptoppen som gjelder.

Men jeg må kunne være anonym- Går det an? Å lage en blogg, som alle kan se og følge, men ingen kan spore tilbake til meg, som heter kari normann og bor i nesset?

Jeg trenger å skrive for å få ut frustrasjon og tanker, men ønsker ikke at naboen nødvendigvis skal vite at jeg er meg.

Jeg er medlem av div forum, og det føles så trygt å fint å skrinve, og komunisere med noen ikke trenger forholde meg til i det virkelige liv.

Jeg er sikkert utrolig snål, men....

Går det an å blogge annonymt?

Hvor går jeg for å få det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det går!

Det er ikke noe problem.

Det er du som bestemmer hva og hvor mye av deg selv du vil dele! :)

Hvordan du får det til?

Velg en annen bloggadresse enn http://karinordmann.blogspot.com iallefall;) Gi deg selv et fiktivt navn eller kallenavn, ikke legg ut bilder av deg selv, huset ditt eller familien din... Vokt deg for hva du skriver, så er det igrunnen ikke noe problem.

Driver faktisk å lager meg en "anonym" blogg i disse dager:)

Det jeg tenker er at jeg ikke vil at bloggen skal knyttes opp til mitt navn. Min blogg kommer til å være en personlig blogg med bilder og tekst fra min hverdag - men uten navn og etternavn og ikke nødvendigvis konkrete stedsnavn osv.

En person som kjenner meg vil nok sikkert skjønne at det er meg, hvertfall etter å ha fulgt den en stund, skal den være litt personlig blir jo noe annet ganske håpløst tror jeg...

Kommer jo også litt an på hva slags blogg du vil ha - men som sagt: det er du som bestemmer hva du vil dele:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...