baby støv Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 kan du vær så snill å se på meg? vi holder på me prøverørs behandling. vi skal sette inn egg i mitten av mars,hvis alt går som det skal. kan du se om jeg blir gravid på første forsøk? vi har 4 egg på frys,kommer vi til å bruke de til å få til 1 barn eller blir de brukt til å få flere barn? 191178
**Bellasnella** Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Får opp 2 barn med disse eggene, men usikker på om det er tvillinger eller 2 ulike forsøk og 2 svangerskap. Har du en fra før med hjelp fra prøverør? får opp en gutt. Får opp 2 jenter og. Tror du får 3 barn. Gutt-jente-jente. Masse lykke til med prøverør.
baby støv Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 tusen takk for at du svarte så fort. nei jeg har ingen barn fra før. jeg håper virkelig at du har rett. har du en go følelse for mars april? min samboer har tvillinger på begge sider,men ingen av søskene hans har tvillinger. du er en knupp og gir meg håp om at endeli blir det vår tur etter 3 års slit om barneønske.
**Bellasnella** Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 god følelse på mars/april ja. tror du blir gravid!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå