Gå til innhold

Manuellterapaut å anbefalle i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å ta en sjekk på min lille da hun har litt problemer med nakken. Men er så skeptisk til å knekke og behandle så små. Så tenkte jeg skulle høre om noen hadde noen å anbefalle eller har erfaringer med. Bor på Oppsal, så rundt i oslo går bra. Takker veldig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Manuellterapoklinikken nede ved Brynseng t-banestasjon har de manuellterapeuter som er spesialisert på barn.

http://www.brynseng.manuellterapi.no/

Tlf 23 37 99 00

Og det er gratis.

Skrevet

Jeg var der på brynseng med mini på 4 mnd sist uke. De knekker ikke, men klemmer mer. Lille her hadde en låsning i nakken. Klarte aldri ligge på magen, bare spente seg bakover, skrek med armene i været.

Han fikset den låsningen, og vi fikk med et skriv om hvordan han skal bæres, aldri vertikalt, kun horisontalt... hmm... jaja visst ikke vi!

Men... Nå kan han ligge å surre, smile og prate på magen i mange minutter av gangen. Stor fremgang på kort tid. Ikke noe å være redd for.

Skal tilbake om 1 uke for å sjekke evt fremgang

Skrevet

Å så flott at begge viser til samme sted. Da ringer jeg de :) Tusen takk

Skrevet

JA! Manuellterapeut på Brynseng, Erik Aarum var vi hos. Jeg er selv helsepersonell med en viss skepsis til alternative diagnoser, men Erik var kjempebra! Fikk fin tillit til ham. Gutten min hadde en feilfunksjon i nakken. (Han ville ikke kalle det en låsning, og nevnte såvidt KISS.. He, he...) Uansett har han fått behandling og kan nå rotere hodet fullstendig til begge sider og har blitt roligere. Skal tilbake en gang til. Betryggende også at de har driftsavtale(dvs gratis), føler da det er litt mer stuerent... Kan absolutt anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...