Gå til innhold

Noen sykepleiere som jobber 60% natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve og jobbe natt, da det blir enklest... Hva tjener dere i mnd da?

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke fått lønn enda for jeg har nettopp begynt men jeg har regnet på det og kommet fram til ca 17500 kr i mnd netto. Dette er riktignok med full ansiennitet og i en kommune med svært god grunnløn (har 403700 i året på full stilling) Betaler 32% i skatt, betaler du mer eller mindre i skatt må du jo ta det også med i beregningen..

Skrevet

Jeg får ca 17000,- i 66% natt (25 t/pr uke) Har da 8 års ansenitet, og 329000 i fullstilling. (Jobber forresten dag på helg, så da får jeg jo litt mindre av den grunn.) Deilig å jobbe natt:)

Skrevet

Hmm.. Kanskje jeg har regnet feil da når du får så mye med såpass mye mindre i årslønn.... Jaja, blir spennende å se når første lønningsslipp kommer!!!

Skrevet

Hun har ikke tatt med nattillegget men oppgitt sin grunnlønn per år med 8 års ansiennitet, vil jeg tro.

Skrevet

329000 er grunnlønn uten tillegg ja... blir vel over 400000 med tillegg sikkert.

Annonse

Skrevet

Men når man jobber 60 % natt.. hvor mange netter per måned er det da?

Skrevet

jeg jobber bare natt, liker det ganske bra.

Har grunnlønn på 330.000, har 4 års ansiennietet.

Variere litt hva jeg får utbetalt pga hvordan turnusen min er lagt opp, men får etter skatt ca 16-17.000kr.

Skrevet

tja, hvis man har 10 timers vakter og 35.5 timers arbeidsuke, så blir det ca 26 vakter på 12 uker (sånn er det på min arbeidsplass)

I snitt kanskje 9 vakter per måned?

Turnuser er jo ikke helt jevne alltid, jeg har feks 12 vakter i januar, men kun 6 vakter i februar. 11 vakter i mars og 7 vakter i april.

Jobber hver 3 helg.

Skrevet

Det er nok ca 9 vakter i mnd ja, jeg har en 3 ukers turnus som gjentar seg med.... Skulle gjerne hatt en lengre turnus slik som du NormaJean slik at jeg kunne få lengre fri-perioder... Men, men...

Lønna jeg oppga som årslønn er lønn UTEN tilleggene... Så den kommer vel godt opp mot 500.000 med natt/helgetillegg.... Så vil tro at jeg får litt mer utbetalt enn flere av de andre som har skrevet, og forhåpentligvis mer enn jeg selv har beregnet...... Time will show...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...