Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Vi skal finne navn til en Boxer-valp. Det er en gutt. Foreløpige alternativer er: Storm Oskar Goggen Hvilket liker dere best? Evt. andre alternativer? )
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 "hvilket" skulle det selvfølgelig stå. HI
Lunapuna1985 Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har 2 stk hunder, og skulle jeg få en hannhund til så skulle den hete Storm
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Jeg synes Storm var det beste av de alternativene dine, absolutt. passer en tøff boxer gutt ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor ikke bare Cæsar? Mitt favorittnavn er Labbetuss, uansett. Passer ikke til en boxer akkurat, så du burde kalle den det;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Liker Findus jeg da, siden min hund heter det! Men av de du har må det bli Oskar eller Storm.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Min heter Henriette (men hadde aldri funnet på å kalle en jente det). Oskar er fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå