Smil <3 Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hva er vanlig ? Barna bor hos meg i ukene og hos far annenhver helg og far vil ha sykedagene.....
It's all about me Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Han vil ha sykedagene når han ikke har barna en eneste gang de faktisk er i barnehage/skole når disse dagene skal brukes. Da hadde jeg ledd godt.
Gjest ->>- Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Sykt barn-dager? Det er helt opp til deg. Men om far ønsker å ta en del av sykefraværet, er jo sikkert ikke det så dumt for din del - slitsomt å ta alt av syke barn alene, og ofte vanskelig i forhold til jobb.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Dette med antall dager spurte jeg om her for et par dager siden, og man hadde ikke mer enn 10 selvom man var alene med barnet (dog med ny samboer) ? Har du da 10, og han 10? Eller vil han ha av dine 10? Hang ikke med jeg.... hehe Så lenge han ikke har barnet sånn at han må være borte fra jobb ved barns sykdom trenger han jo ikke det? Eller?
___ Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Hvis man er alene har man 20 dager. De kan deles mellom mor og far.
<3 Legoland <3 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er alene og har 20 dager !!!!!!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Jo, men er du alene-alene, eller har du samboer? Jeg har lurt på det lenge, og har spurt før... da mener jeg noen sa at man fikk ha 20 dager selvom man bodde, og hadde barn med en annen.... Ikke så greit
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil, så mener jeg at som alene-mamma (pappa) har du 20 dager. Det gjelder selv om man har ny samboer. Hvis man derimot får et til barn med ny samboer, får en 10 dager sykedager hver på begge barna (altså som "vanlig")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå