Gå til innhold

hva har skjedd med pamers bleiene de er jo helt tragiske,de som var så bra.noen som har klaget til pamers noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurdere å gjøre det nå.men kommer ikke inn på siden dermers nå.grr!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg klaget i fjor da tapen plutselig ble borte fra easy up bleiene. Fikk kjempegod behandling og pengene tilbake fra dem.

Men jeg husker ikke adressa...

Skrevet

ringte de å klaget nå.får igjen penger for 1 pakke.wow liksom.synes det er dårlig når jeg har hatt problemer med 5-6pakker no.ja jeg vet slow learner.

Skrevet

procter and gamble eller noe sånn var det... (usikker på stavemåten, men google det du.)

Skrevet

Ser flere har klaget på pampersbleiene i det siste, men kan ikke si jeg har merket noe selv. Hva er det som er galt med dem?

Skrevet

de er gjort tynnere for bedre passform sa fruen på forbukertelefonen.men de har tatt bort noe av det som absorbere i bleien.hun sa de ikke hadde gjort det,men noe må de ha gjort for gutten min tisser igjenom på 1-2-3.men det er str.5 og 6 de har test på.

Skrevet

Ah, ok. Frøkna her bruker str. fem, og jeg har ikke merket noen forskjell. Skulle det bli no problem får jeg heller bytte til libero :o)

Skrevet

Har merket at de har blitt tynnere men frøkna her har aldri tisset igjennom-verken før eller nå. Har ikke bæsjet igjennom heller. Hun bruker active fit nr. 5.

Skrevet

Her har frøkna begynt å tisse gjennom bleia ja... Får gå over til Libero da..

Skrevet

Vi har akkurat begynt med str 5 nå, men har ikke merket noe spes med de jeg... Bruker active fit og baby dry.

Blir "spennende" å se om det skjer noen uhell da.. Kan dessverre ikke bruke libero.. :(

Skrevet

Ikke kjøp bleier dere ikke er fornøyd med! finnes flere andre merker å velge mellom.

Skrevet

Som det sies over her så kjører Pampers en test på tynnere bleier med bedre passform. Etter det jeg kan se så har de tatt bort noe av absoberingslaget bakerst i bleia. På gutten min går dette bra på dagen, men på natta så lekker bleiene ofte, irriterende! Hvorfor endre på en bleie som fungerer bra? Vi bruker Pampers fordi Libero lekker, så når Pampers lekker også, hva gjør man?

Inni pakken på disse bleiene ligger et kort med litt informasjon og en nettadresse hvor man kan være med på en undersøkelse om disse nye bleiene. Jeg svarte bare negativt om disse nye bleiene, så kanskje hvis alle som er misfornøyde gjør det samme så vil de gå tilbake til de gamle gode bleiene?

Skrevet

Vi bruker Libero til vanlig, er kjempefornøyde med dem. Men for en stund siden kjøpte mannen inn en hel kartong med Pampers (tilbud, så tenkte det var greit å kjøpe inn...) men jeg merker også at disse er helt utrolig rare! Hun tisser ikke gjennom, men alt tisset legger seg liksom i en stor klump på midten av bleia. Ekle bleier synes jeg, så jeg gleder meg til vi har brukt opp alle så vi kan få kjøpt Libero igjen! Savner forresten up&go, de vi har nå er vanlige tape-bleier..:S Aldri om vi skal kjøpe Pampers igjen, selvom de er på tilbud!

Skrevet

Bruker pampers aktiv fit - syntes de er best (libero var jeg ikke fornøyd med, de er så pappaktige og tykke... ). Er enig i det som skrives her, den siste pakken min var også litt tynne i baken - skal klage jeg og så vi får tilbake de gode gamle pampersbleiene:)))

Men smaken er vel som baken når det gjelder bleier også (delt.. he he he...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...