Gå til innhold

Reklamerer dere på klærsom går i stykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en cardigan til jul fra Hennes og Mauritz, er gått hull under ene armen...klage??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om man ikke klager vil heller ikke tekstilvarene bedre seg! Syns spesielt H&M bør skjerpe seg når det gjelder kvalitet. Virker som om de bare spyr ut klær til billigst mulig penge for tida!

Skrevet

Men hvilken kvalitet forventer dere egentlig til den prisen? Er det en menneskerett å få en superkvalitet cardigan til 98.50 kr liksom?

Man får jo det man betaler for, sånn er det med det meste.

Skrevet

ja så klart! Jeg forventer ikke å få mer enn jeg betaler for, men det har blitt en trend på H&M å få lavest mulig pris på alle varene sine og det har gått ut over kvaliteten. Før kunne man få tak i ordentlig fine klær der både til seg selv og barna, men syns kvaliteten har blitt utrolig dårlig. Vil heller at de får opp både kvalitet og pris til et litt mer normalt nivå! :)

Skrevet

den kosta 200 og er blitt brukt i 1,5 mnd. Er det alt jeg kan forvente da?

Skrevet

jeg syns ikke det! :) Man skal da kunne ha plagg lenger en et par måneder!!

Skrevet

Jeg hadde reklamert!

Om det er en menneskerett å få super kvalitet for ingenting har i grunnen ikke så mye med saken å gjøre spør du meg. Det blir for dumt!

En cardigan til 200 skal vare i mer enn 1 mnd mener jeg - eller hva må man ut med for en cardigan som skal vare 1 år nå i disse dager;)

Gjest Morn du
Skrevet

Selvfølgelig skal du klage! Om den koster 50, 100, 200 eller 1000, spiller ingen rolle Klær skal holde i mer enn 1,5 mnd, sånn er det bare

Jeg kjøpte en todelt utedress på sportshuset som opprinnelig kosta 800, den var satt ned til 400. Etter 2 timers lek ute var det hull i rumpa. Den fikk jeg bytta, men de hadde ikke flere av samme merke, så jeg fikk et annet merke tilbake, billigere utgave. Den varte i 1,5 uke før den røyk i sømmen og dermed fikk jeg enda en ny. Har forsikret meg om at den skal tåle å brukes ute i lek.

Kjøpte en bukse på Cubus der sømmen ved glidelåsen rakna etter en gangs bruk. Den kosta 400. Fikk ny uten kvittering til og med.

Klær skal holde, det skal ikke være sånn at vi må regne med at det går i stykker etter 1 mnd. Da er vitsen med å selge billige klær borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...