Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Etter at mannen min fant ut at han ikke ville være med på prøverør har det bare gått nedoverbakke i både humør og varme følelser for han. Jeg orker ikke å ha sex med han lenger, både pga at han har sagt nei til prøverør, og det at hva er vitsen med å ha sex lenger liksom? Har før vært glad i sex med mannen min, ikke bare for å lage barn. Er jeg veldig slem med han nå?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Det er ikke slemt å ikke ville ha sex fordi du ikek har lyst. Det er slemt å bruke sex som et maktmiddel, men slik du beskriver det, er det ikke det du gjør. Du er lei deg og skuffet. Kan godt forstå at sexlysten påvirkes av det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk, det er godt å høre Fo mannen min skjønner det ikke, og er sur fordi han ikke får seg noe. Han skjønner ikke hvorfor han da, enda jeg har prøvd å forklare det. Men jeg klarer ikke å få lyst på sex, og da hjelper det ikke at han prøver seg med en gang jeg ligger under dyna heller. I går hørte jeg han når han "ordna seg selv", han trodde vel jeg sov. Ble rett og slett kvalm..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 KOnflikter gjør jo ikke så mye godt for lysten, så dere får sette dere ned å snakke skikkelig ut. Kan jo være gode grunner for at han ikke ønsker eller kansje føler seg klar for prøverør, mange menn synes det er en lei metode å lage barn, så kansje dere skulle gått til familieværnkontoret for litt hjelp og råd. Jeg tror ikke du bruker sex som straff, men at det sier seg jo selv når du er skuffet, såret og lei deg. Kan jeg spørre hvorfor dere må ha prøverør? Vet endel menn får endel psykiske problemer i forhold til det, særlig hvis det er pga sædkvaliteten de trenger hjelp, føler at de da kansje ikke er verdige, eller blir redde for at de kan få et barn som blir alvorlig sykt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 At du ikke vil ha sex er jo en ærlig sak, men at du du reagerer på at han "ordner seg selv" er jo latterlig. Mener du for ramme alvor at fordi du ikke har lyst på sex så skal han la være å onanere?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 12:52 Vi har problemer begge to: Jeg eggstokker som ikke fungerer ordentlig, mulig PCO, han for lite svømmere. Ja jeg skjønner at han kan slite med å takle at det ikke går på egenhånd, men nå er det jo sånn at prøverør er eneste sjansen for oss. Vi kan ikke adoptere.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 12:57 Nei han får jo lov å runke, men i går reagerte jeg på det, for da hadde han drivd å klådd på meg under dyna, og ble drittsur når jeg sa rolig ifra at jeg ikke ville. Når jeg hørte han da, ble det liksom litt nok for meg, og kvalm ble jeg vel pga skyldfølelse i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Pga en sykdom som barnevernet antagelig ikke synes går godt i lag med barn. Det er ikke nødvendigvis tilfelle, men det er en sykdom som mange har utrolig mye fordommer rundt. Egentlig tror jeg annie 13:04 bare vil være nysgjerrigper her, men værsågod, nå vet du det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Jeg skjønner deg jeg. Synes han er skikkelig kjip mot deg, som ikke vil være med på prøverør. Nekter deg jo faktisk muligheten til å få egne barn. Det er jo ikke bra å bruke sex som straff, men jeg hadde seriøst vurdert mine følelser for en mann som kjørte så egotripp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå