3 søte små Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 har ikke tid til å bake,så må være noe ferdig laga...
Gjest amandine Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Be noen av gjestene ta med seg! I gode gamle dager het det sengemat, og var gaver i form av mat nettopp fordi man skulle slippe å styre i barseltiden...
melkekua™ Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Kjeks, oppdelt frukt, ferdigkake fra matbutikken hvis du har anledning til å handle.
Rampongi Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 signerer det første svaret du har fått. Vi hadde alltid noe kjeks og sånt liggende, men alle som kom tok med seg både kaker og kjøpte med middag
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Når man kommer på barselbesøk til meg, så er det dems eget ansvar å være mette før de kommer. Jeg kan til nød diske opp med noe drikke.... Men så er vi ikke sånn i min familie og krets, at man forventer å få noe hver gang man kommer, og hvertfall ikke i "en sådan stund"...
Uro4 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Vi kjørte bare ned på meny vi...Der har de ferske bakevarer... Skolebrød, cookies +++++... Enkelt og greit !
Tante Gustava Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Melange har noen frosne kanelsnurrer som er kjempegode! Anbefales Ellers så hadde jeg kjeks etc liggende, men ga også klar beskjed til alle at de ikke trengte å forvente full oppvartning når de kom, og det tror jeg virkelig ikke noen gjorde heller. Alle skjønner at du har andre ting å holde på med enn å bake
Ugl@ Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 I følge god gammel folkeskikk så skal gjestene selv ta med kaffematen når de kommer på barselsbesøk :-) Så be folk ta med noe å bite i selv, enkelt og greit. Noen eier ikke oppdragelse lengre, men det får man nesten skylde foreldra. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå