Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg vasker min sønn på 23 mnd med vann klut og noen dråper med natusan bad. opptil 3 ganger om dagen.
Kleint Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Bruker begge deler, mest våtservietter. Om de bare har tisset bruker jeg klut, men er det avf. der, bruker jeg våtserviettene.
Willy Wonka Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Spørs hvor vi er. Hjemme er det alltid vann og klut. Er vi på tur eller borte hos folk har vi med våtservietter. Bruker aldri våtservietter til stell hjemme, nei.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Som oftest bruker jeg bare en fuktet engangsklut. Er det en dag med mange bæsjbleier hender det jeg tørker av det verste med en våtserviett og tørker over med våt engangsklut el gasklut etterpå. Prøver å bruke minst mulig av våtservietter
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Kun på tur bruker jeg våtservietter. Hjemme Mesoft og vann- uten tilsetninger og mye rimeligere.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Hjemme / lengre turer: Mesoft med vann / vann og olje Borte: Våtservietter. Merker at alle ungene har blitt fort såre av våtserviett.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Våtservietter, noen ganger klut. Mine har aldri blitt såre av våtservietter. Kjempe fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Har hørt noen si at våtserviett er så bra. Spurte ei venninne om råd siden sønnen min på vinteren blir så sår i kinnene at han sprekker opp i huden. Rådet var å vaske ham med natursan våtservietter, det hjelper mot alt. Det hadde nok fungert veldig dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå