Gå til innhold

Idag har jeg sett babyen vår!!!:D <3


~lykkelig2barnsmor~

Anbefalte innlegg

å alt så helt flott å fint ut, morkake å liten baby i helt normal utvikling!!

Legen telte 5fingrer på den ene hånda,men babyen sprella å kava,så var litt vanskeli å se på den andre handa ;) å helt forferdelig å tenke på at jeg kunne tatt abort bare for noen dager siden,det er jo lov helt fram til den 12uka.. Det er jo et lite menneske der inne,et lite fantastisk vidunder <3

 

Er så utrolig letta å glad for at ting ser ut til å gå bra :))

Kjønnet fikk vi ikke vite idag, for navlestrengen lå mellom bena.. håper den har vikla seg ut av den til ordinær UL 23mars, for det er jo både praktisk å moro å vite kjønn :))

 

Jeg er forrestn 13+2 idag ifølge min lege!:) Ønsker alle her inne en flott dag,er moro å følge hverandre framover til augustbarna våre kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var også på ul i dag, og fikk for første gang sett min vakre baby.. Jordmor sa det var ei lita jenta.. men jeg som var så skråsikker på at det var en gutt.. Vi får vel se igjen neste gang på ordinær ul i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldige dere er. Tror jeg må skaffe meg ultralyd time før den ordinære... Hvor har dere vært på ultralyd? Noe sted å anbefale i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi! Har også vært på ultralyd i dag. Blir visst en liten jente og terminen ble fremskyndet med nesten en uke (til 2.august). Er nå 15+2 i dag.

 

LadyGrr: jeg var veldig fornøyd med Familieklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Grr: Vi hadde også god erfaring med Familieklinikken, bittelite sted, veldig profft og behagelig, brukte lang tid, og hun var veldig grundig!

1200 kr er litt stivt, men jeg angrer slett ikke. En stor fornøyelse. Orket ikke vente helt til 22. mars for ordinær ul.

Jeg var 13+6 altså, men kjønn kunne ikke bekreftes. Ikke nøye, for det viktigste fikk vi vite: at det var et skjønt lite menneske som fulgte oppskriften ;) Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kanskje jeg må ta en tlf dit.. Pris har egentlig veldig lite å si så lenge man føler at det er et bra sted hvor man blir godt behandlet og ikke bare er på samlebånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig greit å få tid der. En som het Mille som hadde timen og mener at jeg har hørt at hun egentlig er jordmor. De andre som er der tror jeg bare driver med akupunktur?

 

De hadde fullt den førstkommende uken etter at jeg ringte, men deretter var det noe ledig. =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også anbefale Familieklinikken. Var veldig fornøyd og syns det var verdt pengene. Mille er jordmor, står en presentasjon på nettsiden deres (www.familie-klinikken.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow, det høres helt fantastisk ut alle sammen, smiler bare på tanken:) håper det blir like bra for meg også. Har ikke vært så heldig med lege, så skal første gang til jordmor neste uke :( og da er jeg 16+3 dager... kjipt, men holder humøret oppe og håper og tror det blir bra.

 

Er kjempe glad på alles vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...