Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #126 Skrevet 12. februar 2010 Jeg avskyr pedofile. Jeg håper myndighetene senker alle pedofile på fjorden med betongsko. De har ikke livets rett! Og så blir jeg sur av at innvandrerne ikke forstår at nordmenn har masse moral og ære. Bare at æren våres sitter ikke mellom beina på kvinnene våre! Æren vår sitter i å gå på jobb og brødfø seg selv og ikke forvente å få penger av staten hele tida. Latsabber! Jeg irriterer meg over de foreldrene som aldri gidder å stille på dugnader. Men ungene kommer like fullt og bruker lekeplassen etc. Forventer de at alt skal være gratis?
Caity<3 Skrevet 12. februar 2010 #127 Skrevet 12. februar 2010 *Folk som spiser uapettittelig : Smatter, tygger (er nær med tennene) bestikket, spiser med åpen munn etc *Mangel på normal folkeskikk *Høylytte kompiser av mannen som skriker i stua når babyen skal sove *Folk som ikke klarer å ta hensyn til andre, som kun ser seg selv og sine behov
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #128 Skrevet 14. februar 2010 Står på kartongene at de kan sorteres som vanlig papp, trenger ikke fjerne korkene for det gjør de senere i prosessen
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #129 Skrevet 14. februar 2010 Som jeg skrev rett overfor her, det står på kartongene at de kan sorteres som vanlig papp selv med kork på (om dette er grunnen til at du irriterer deg over de da)..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #130 Skrevet 14. februar 2010 Når samboeren gnisser tenner om nettene! En stakkarslig sjel jeg har i vennelisten på facebook som bare MÅ dele alt med alle! Har noe skjedd med typen, så skal han henges ut for resten av verden. Og når folk kommenterer enkle ting som "Sånn er det..", så skriver hun "Det har du helt rett i. Bla bla bla", og legger ut i det brede og lange! Som om den lille kommentaren der var en invitasjon til å utdype problemene! Aaaarh! (Har blokkert personen nå, JA) Hormoner i graviditeten! Både mine og andres. Å være trøtt, men ikke få såve.. Herlig tråd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #131 Skrevet 19. februar 2010 Når folk sier; kommer på besøk en tur jeg, slik at jeg utsetter å lage middag en stund, så kommer de TO timer senere! Si ifra at dere blir så sene da, så kan jeg gjøre noe fornuftig i mellomtiden!
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. februar 2010 #132 Skrevet 19. februar 2010 Hallo?? Din oppgave som bilist kanskje? Skulle ikke hatt lov til å kjøre bil du.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. februar 2010 #133 Skrevet 19. februar 2010 Nei, det er ikke så absolutt sånn. Og det vet jeg, for jeg er kjørelærer
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #134 Skrevet 19. februar 2010 NAV irriterer meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå