Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #26 Skrevet 9. februar 2010 Folk som absolutt skal gå på trikk/båt/t-bane/buss før de som skal av har kommet seg av. De bare presser seg fram, særlig om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #27 Skrevet 9. februar 2010 Når man stopper bilen for eldre fotgjengere som skal over fotgjengerfeltet, og så bare vinker de deg videre for så å gå i det du kjører. Ahrggg når jeg først har stoppet bilen så GÅ da for f.....
spix Skrevet 9. februar 2010 #28 Skrevet 9. februar 2010 Folk som tar bak setet på flyet når det egentlig ikke er plass til føttene deine i utgangspunktet. Folk som står helt inntil bagasjebåndet på flyplass slik at ingen andre ser eller ikke får mulighet til å komme seg bort til egen bagasje. Hvis alle står litt unna får alle sett!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #29 Skrevet 9. februar 2010 De som går rett ut i veien, på skrå, uten å se etter om det kommer en bil rett bak. Ok, man skal kunne stoppe, men det finnes grenser for hvor mye av ansvaret her som skal legges på føreren
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #30 Skrevet 9. februar 2010 Akkurat nå er det magekommentarer!!!! Blærk. Blir gal. I uke 8(!) fikk jeg høre at magen min var såå stor, og at det måtte minst være 2 inni der, eller så var terminen feil. Sannheten var at jeg var feit fra før, og oppblåst. Er jo ikke babymage når fosteret er 3mm og livmoren ikke engang er over skambenet.. Og nå i uke 28, får jeg høre at magen min er sååå liten, og at jeg må spise mere.. Kanskje hormoner, men nå irriterer det meg!! Hehe.. Er så lei alle som skal komme med synsing og mening om magen.. Så irriterer det meg når folk kjører i 40\50 i 60sone, så kommer det 40sone (Og kanskje overgangsfelt, skolevei) Så raser de avgårde i 60... Skjønner meg ikke på de.. :s Kan de ikke skjønne skilt?!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #31 Skrevet 9. februar 2010 folk med barnevogn som går midt i veien. Folk med barnevogn som går 2 og 2 ved siden av hverandre på smalt gangfelt så ingen kommer forbi. Gamle folk som sniker i køer og tror de har rett til det fordi de er senior. Satt en gang på et legekontor hvor det var rimelig fult, inn kom ei eldre dame og flere flyttet seg for henne slik at hun kunne sitte, men han ene som satt gikk hun bort til å spurte om han ikke eide manerer. Rolig svarer mannen, jeg har problemer med ryggen. Damen så ikke ut til å gi seg med det svaret og svarte noe sånt som: Ja, uge friske gutter burde uansett lære seg å reise seg for eldre. Heldigvis trakk mannen på smilebåndet og sa, det er en medfødt lidelse. At hu kunne tilate seg dette, er noe av det som irriterer meg mest i hele verden!!!!!!
♥Nemi♥ Skrevet 9. februar 2010 #32 Skrevet 9. februar 2010 Mannfolk som mener de kan alle reglene rundt rundkjøring, og selv om de får det svart på hvit at de tar feil, har de framdeles rett! Fordi loven er jo bare dum. Og når ungjenter som meg kommer med harde fakta, spiller de på ungpike-kortet, og mener at jeg ikke har noe å si i saken. Og jeg forstår jo bare ikke bedre. Haha... Det siste her gjelder alle situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #33 Skrevet 9. februar 2010 Folk som er flinke og går ut av butikkdørene eller kommer seg pent av rulletrappa, for så å stoppe opp og da ikke skjønner at annet folk ikke kommer seg forbi. Folk som på død og liv skal tolke alt i negativ retning, uansett hvordan det er ment. Folk som ber om å få slippe forbi barnevogna, når eneste grunn til at vogna fortsatt står der er at de har stått i veien slik at vi ikke har kunnet kjøre videre.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #34 Skrevet 9. februar 2010 Folk som fyrer opp sigarettene i det sekundet (eller gjerne sekundet før) de er ute av døra, bussen, toget o.l. Så må man forbi røykskyen ute i tillegg til at røyk siver inn i bygget, bussen, toget osv.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #35 Skrevet 9. februar 2010 anonyn 13.32 haha, du ble truffet av det ene innlegget ja! Det irriterer meg også folk med barnevogn som absolutt må lirke og knirke seg inn i de minste butikken og gjerne ta en snu vogna rundt der inne. l
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #36 Skrevet 9. februar 2010 For en deilig tråd! Her kan jeg hormonere litt.. Folk som lager problemer av bagateller folk som parkerer skjevt, og/eller ikke tett nok så de tar 2 plasser. Råtten snø!!! Folk som kommentere magen, og si at jeg ikke ser SÅ høygravid ut. For meg som har dratt på denne magen i snart 9 mnd, begynner det å bli tungt. Folk som konsekvent må overgå andre. Spes de som må poengtere hvor mye penger de bruker på ting, hvor mye sykere de er enn andre etc dårlig ånde! Forsvarets familiepolitikk kassebetjening i butikk, som snakker privat med hverandre - når de betjener kunder. Jeg er nok en ganske irritert person om dagen..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #38 Skrevet 9. februar 2010 At ikke dib har en mer stabil løsning. Nå henger det igjen.
Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #39 Skrevet 9. februar 2010 Det som irriterer meg om dagen og som regel alle andre dager ) er : - Negative personer. Da mener jeg de som alltid finner det negative i ting, uansett hvor bra tingene er. - Bedrevitere. De som alltid vet alt mye bedre enn alle andre. Snakket med en kompis av samboeren om min graviditet. Det virket som han viste mye bedre enn meg om hvordan det var å være gravid og hvordan en fødsel var..Han mente den kunne jo bare ta 5 min. -De som alltid har det best eller alltid har det værst. Samme mennesker, er du syk, så er det ikke måte på hvor dårlig de er...eller har noe bra skjedd deg, så har noe mye bedre skjedd med dem.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. februar 2010 #40 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha så bra Det er ikke bare meg som irriterer seg grønn av alt for tiden altså. -smatting og slurping -prompingen til samboer(ja fiser jeg og men satan så hannes stinker for tiden!!!) -eldre som mener at bare fordi du er yngre enn dem så skal du behandle dem som konge eller dronning, de har rett i alt og om du snakker tilbake så PASS DEG osv -navlelo -sniking i køer -bedrevitere -kunder som oppfører seg skikkelig ufint! mange har den oppfatningen av at om du jobber i butikk(spesiellt dagligvare forretninger) så er du slaven deres. Kunden har alltid rett my ass! -bussene i Bergen -at jeg ikke har grønne fingre -snøen i Bergen -folk som ikke tar opp etter hunden sin -den som skriver inspirert tråden her inne hele tiden (det irriterer ok!) -og sist men ikke minst at jeg ikke vet hva kjønnet til barnet er før om en uke!! Har tonnevis av andre ting som irriterer meg og men blir litt for langt å skrive alt
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #41 Skrevet 9. februar 2010 Vel anonym 13:45, det var sikkert et innlegg over, men det la ikke jeg merke til, så var ikke derfor jeg skrev det. Men jeg skjønner jo at mitt innlegg underlig nok plaget deg, og jeg kan kun tro at det er fordi du er nettopp en slik uoppdratt person som ikke tar hensyn til folk med barnevogn, de i rullestol og som neppe heller reiser seg for eldre på bussen. Det sagt, jeg tror butikken er like glad i meg som kunde som i noen andre, siden mine penger er like gode som noen annens. Så kan jeg leve med at du irriterer deg grønn over noe som virkelig ikke er et problem, og i alle fall ikke mitt problem, he, he!
svima hege Skrevet 9. februar 2010 #42 Skrevet 9. februar 2010 folk som smatter!!!! det er det mest irriterende jeg vet om
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #43 Skrevet 9. februar 2010 Slafsingen til sambo( det er helt sykt ). Folk som snakker kun om seg selv. Sosser. Folk som kommer på besøk uten å ringe først- og da sikter jeg spesielt til familien til sambo. Aldri har de kommet en gang det har passet. Folk det ikke går an å ha en seriøs samtale med- som kun fjaser og tuller hele tiden. Menn som ikke går ut med søpla når de sier at de skal det ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #44 Skrevet 9. februar 2010 Enig! Når folk går ut fra kinoen eller bussen, rulletrappen eller en bygning, så står de rett utforbi utgangen og prater eller røyker. Slik at det danner seg kø! Skjønner de ikke at de må gå til sides?! Jeg også irriterer meg grønn over folk som aldri sier i fra før de kommer på besøk. jeg får helt panikk! Jeg hater når folk kommer for sent. Avtaler vi å møtes kl 19, så betyr ikke det 19.15?! Sure damer som ikke klarer å late som de er hyggelige en gang. Det går vel an å klistre på et smil for høfflighetens skyld? Uhøfflige barn som bare går rundt å skriker og bråker. Aldri sier takk, eller er hyggelige. Det er heldigvis få av dem Men jeg har en niese som bare går rundt å skjærer grimaser, spytter og slår seg vrang... Folk som legger seg opp i hvordan jeg behandler babyen min. Får panikk fordi jenta sitter i gåstolen i 10 minutter. Det er visst helt krisefarlig. (Jeg vet det ikke er så bra for babyene, men vi bruker virkelig gåstolen med måte) Mennesker som er så grådig opptatt av å alltid si hva de mener. Og så glemmer de kanskje at de sårer noen... Tusen takk til deg som laget denne tråden. Det var deilig å få dette ut!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #45 Skrevet 9. februar 2010 Åååh, denne tråden passet med perfekt, sitter her å raser med mine graviditetshormoner. Alle slike yamba-reklamer, stygge, irriterende ringetoner og tenester, og så står det med bitteliten skrift nede på skjermen at det koster flesk i uken. En kims-reklame jeg så nå nettopp hvor de synger noe sånt som "Ja, nå er helgen kommet". Greit nok å sende en slik reklame fredag eller lørdag, men ikke på en TIRSDAG! Folk som legger ut i det brede og lange om sin utroooolig kjedlige jobb, skoledag, osv.! Om du selv synst jobben din er så fantastisk kjedlig, hvorfor skulle jeg da ville høre om den? Folk som SKAL ha rett, og som ikke gir seg når de får bevist at de tar feil. Folk som misforstår hele tiden, og tar alt med verste mening. Folk som parkerer andre inne, og ikke flytter seg når vi spør om det fordi de ikke gidder å koste snø av bilen først! Trege datamaskiner, trege billister, folk som går saaakte forran deg på flyplasser o.l.. Gamle menn og damer med bodder under skoene, som draaar skoene etter seg på flisgulv. Lyden skjærer i øret!
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #46 Skrevet 9. februar 2010 Folk som på død og liv skal ligge helt oppi rompa på bilen min når jeg faktisk kjører i fartsgrensa... Folk som kjører forbi meg når jeg kjører i fartsgrensa...det er faktisk en grunn til at man har en fartsgrense... Røykere som står og røyker rett på utsida av butikker, sentere, kinoer osv... Slafsing og smatting når man spiser...
Mom2Two Skrevet 9. februar 2010 #47 Skrevet 9. februar 2010 Folk som er så heldige å være født i Norge som sutrer og klager over bagateller, og ikke skjønner hvor forb.. godt vi har det her i landet. I fattige land har man ikke "luksusen" det er å klage over tidsklemme, depresjoner, samlivsprobler, utbrenthet osv.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #48 Skrevet 9. februar 2010 Mennesker som bruker hele lunsjpausen på jobb til å prate fag og jobb. Det irriterer meg faktisk noe jævlig. Jeg vil ha FRI i lunsjpausen, snakke om andre ting.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #49 Skrevet 9. februar 2010 Folk som skriver på dialekt eller nynorsk.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. februar 2010 #50 Skrevet 9. februar 2010 Dotten i øret som har vært der en ukes tid nå... Forbaska irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå