Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 ...Og nå kommer det sikkert; folk som skriver slike innlegg, og folk som bruker ord som "jævlig". :-D
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Folk som spiser som en gris. Da mener jeg innhalerer suppen omtrent fra de har hatt den på skjeen nede ved fatet og til de når munnen. Eller smatter og tygger med åpen munn. Eller bare rett og slett slafser. Suuuuper i seg drikken, endatil når den er kald.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Folk som kjører i 40 i 60 sona og 60 i 80 sona.., men så fort det kommer en fin og strak strekning, gasser de opp og kjører så fort en skal, slik at en aldri får kjørt forbi. Da er det roadrage, ut med fingeren og MYE banning.
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Folk som ikke forstår hvor heldige de er som er født i / bor i Norge, men som syter og klager over filleting :-/
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Folk som puster skikkelig tungt, spesielt når de spiser. (en i svigerfamilien) Blir gal når jeg må sitte ved siden av ham og spise..huff!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Dersom du bl.a siktet til meg 11.45, så er det selvsagt ikke noe jeg sier til noen. Men jeg unngår å sette meg rett ved en person som jeg vet slafser og smatter ved matbordet. jeg setter meg lengst mulig unna, dvs ved andre enden av bordet, men selvsagt uten at det synes. Dette er noe jeg synes er virkelig ekkelt å høre på, jeg kan ikke for det. Skulle gjerne vært det foruten, men sånn er det nå bare. og selvsagt er jeg glad for at jeg er og født og oppvokst i Norge. Men noe har man vel alltids å klage på uansett...
*dreamteam* Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Folk som kjører midt i vegen og nesten ikke legger seg ut når de møter andre biler. Skulle tro de hadde betalt dobbel årsavgift!!!!!!!!! Blir provosert bare av å tenke på det, hehe
OsloMor Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Folk som står til venstre i rulltrappene på Stortinget t-banestasjonen om morgenen, og ellers også igrunn. Jeg går og jeg går fort, og vil nødig bli hindret av duster som ikke har skjønt det.
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Menn som insisterer på at alt skal ordne seg selv og problemer derfor håndteres best når man later som alt er vidunderlig.... *grrrr*
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Når jeg må ta ut snørr og hår etter samboer ifra sluken i vasken.Og folk som smatter og slurper..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 At samboeren aldri kan läre seg å törke av komfyren etter seg og at han slenger rått kjött rundt både på og utenfor fjöla. Og folk som ikke kan forstå at barnet mitt ikke er uoppfostret, men har et funksjonshinder.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Eg er enig. Smatting gjer meg gal! Eg har visst ei heil liste. Deiligt å få det ut. Så eg er glad anonymknappen finnes - Når eg inviterer til middag og folk kjem for seint. Seier eg at det blir middag kl 14, og folk kjem 14.30, då syns eg dei er uhøffelege. - Svigermor er så gjerrig. Ho tar betalt for maten me eter hos dei. Og klager alltid på at juleåpresang/bursdagspresang blir for dyrt for dei. - At barn og ungdom må dysje i sammen på skulen. Dei blir blottlagt i den alderen der kroppsutvikling er eit sårt tema. Og mykje mobbing oppstår etter gym-timen. Eg meiner at i det minste burde det vore skilleveggar. - Mennesker som alltid drar fram den glupe kommentaren "Eg seier det er meiner. Eg er ærleg eg. Det er berre slik eg er". Alle velger sjølv kven dei vil vere. Og det er ikkje alltid det passar seg å vere ærleg. - Gamle damer som ikkje eig køkultur. Dei snik, og bruker unødvendig god tid. (Egentlig ein teit ting å irritere seg over) Typisk dei alltid dukker opp då du har ein dårleg dag.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 Folk som ikke kan kjøre bil; ikke overholder vikeplikten, ikke flytter seg til høyre fil på e6 når de har biler bak, ikke ligger i fartsgrensen etc. Skulle ikke hatt lappen. Og slike idioter er det overalt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Folk som hiver seg ut i trafikken, har vært på nære nippet med kolisjon. De skal prøve å rekke å komme seg ut enda de har vikeplikt. Folk som fyllekjører, har en i familien som kan finne på å gjøre det. Melder fra til polititet, men er ikke alltid de finner han eller har kapasitet til å rykke ut. Folk som jobber i serviceyrker som yter dårlig service. Folk som er sure og gretne hele tiden. Folk som ikke orker å ta del i livet til barna sine (har selv en slik far, er utrolig sårende) Folk som bare tenker på seg selv hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 NSB og Jernbaneverket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det jævla toget som aldri kommer om morgenen når man står der og fryser rompa av seg. Og når det omsider kommer et tog har det to vogner, og det er 178 mennesker på perrongen som skal ombord, og alle må stå som sild i tønner i de tre kvarterene-timen til de er hjemme. Og folk reiser seg IKKE for gravide, gamle og folk med brukne bein, og som gravid har du ikke så lyst til at folk skal skumpe deg i magen, eller at du må stå rett opp og ned i lang tid, eller folk helt opp i trynet som stinker sigaretter, svette, karry, parfyme osv. Og når du tror du ikke kan bli mer forbannet så kommer det en sur konduktør og krever billett!!!!!! SKAL MAN BETALE FOR FAENSKAPEN OGSÅ??!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Folk som smatter eller lager andre lyder når de spiser Folk som puster høyt Folk som kjører under fartsgrensen, hiver seg ut i trafikken eller ikke blinker når de skal ut av veien men bare plutslig stopper (særlig på vinterføre). Folk som går rett over ganfeltet uten å se om det kommer bil og om den har sjangs til å stoppe på vinterføre!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #17 Skrevet 9. februar 2010 Folk som ikke skjønner at man blinker seg UT av en rundkjøring, og ikke INN!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #18 Skrevet 9. februar 2010 Folk som snakker om seg selv hele tiden og som ikke er interessert i andre enn seg og sitt. Nest etter dem kommer folk som er hellig overbevist om at de har "skjønt det", og vet/forstår alt, i motsetning til andre.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 Nå skal man faktisk blinke inn OG ut av en rundkjøring!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #20 Skrevet 9. februar 2010 Det er valgfritt å blinke INN, men ut SKAL man blinke!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #21 Skrevet 9. februar 2010 Det er faktisk bilisten som skal se så langt frem at den alltid har tid til å stoppe ved fotgjengeroverganger. Selv på vinterføre. Så er dette noe som irriterer deg fælt og som ofte gir farlige situasjoner ligger du rett og slett ikke forran i situasjonen som du som bilist skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #24 Skrevet 9. februar 2010 Folk som har ett opphøyd JEG i egoet sitt. Hvor MITT og MINE blir satt over alt annet. Da tenker jeg feks i jobbsammenheng (sjefen tar ikke hensyn til meg), når de ikke reiser seg for gamle damer på bussen fordi JEG vil sitte, når de forventer at feks barnehagen skal endre åpningstider slik at det passer MEG og MINE osv
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #25 Skrevet 9. februar 2010 Folk som bare må kommentere at jeg ser syk/trett/sliten ut og spør om jeg sov hvis jeg tar telefonen etter mer enn 3 ring! å, du er trøtt i dag... nei det er jeg ikke... litt irritert? uææææææææææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå