MammaiLarvik Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Storebror heter Mathias, og vi vil ha et navn som passer til det. Sliter veldig med å bestemme oss for navn denne gangen.... Noen som har gode forslag?
Lala12 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg liker Martin bedre enn Marius. Kan være fint å bruke samme forbokstav, men er det et must for dere? Foreslår i så fall Magnus eller Melvin. Mye annet som kan passe til Mathias, siden det er såpass poppis. Bør kanskje på en måte følge opp med et poppisnavn da? Mathias er forresten kjempefint, da. Kanskje Alexander eller Aksel? Flotte navn. Mathias er et bibelnavn såvidt jeg vet, så det er også en mulighet å følge opp med flere bibelnavn. Leon er kjempefint. Eller Aron:)
Simsdilla;-) Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 He he he, vi har jo like tanker på navn. Jeg har en Mathias , og får vi gutt har jeg tenkt litt på Marius..... Magnus heter desverre en i familien. Tenker også på Joachim, Eirik, Endre
Ladybug~N&E Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg liker navnet Fredrik jeg da. klinger også fint med mathias;)
ellen-propellen Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Det spørs litt på hvor du bor. Her jeg bor sier vi ikke Martin men Mærrrrrtin, og det er ikke pent. Personlig liker jeg Marcus (som ett tips)
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Synes Marius er et veldig fint navn! Hadde litt lyst til å bruke det om jeg fikk gutt, men er tilfeldigvis navnet til førstemannen min, så tror neppe det ville ha funket!
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Min på 3 år heter Marius.Han er eneste i bhg som heter det,så er veldig fornøyd med navnet:-) Kjempefine begge to,men Marius er såklart min favoritt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå