Gå til innhold

Martin eller Marius (el noe helt annet....)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror heter Mathias, og vi vil ha et navn som passer til det.

Sliter veldig med å bestemme oss for navn denne gangen....

Noen som har gode forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg liker Martin bedre enn Marius. Kan være fint å bruke samme forbokstav, men er det et must for dere? Foreslår i så fall Magnus eller Melvin.

Mye annet som kan passe til Mathias, siden det er såpass poppis. Bør kanskje på en måte følge opp med et poppisnavn da? Mathias er forresten kjempefint, da. Kanskje Alexander eller Aksel? Flotte navn.

Mathias er et bibelnavn såvidt jeg vet, så det er også en mulighet å følge opp med flere bibelnavn. Leon er kjempefint. Eller Aron:)

Skrevet

He he he, vi har jo like tanker på navn. Jeg har en Mathias , og får vi gutt har jeg tenkt litt på Marius..... Magnus heter desverre en i familien.

Tenker også på Joachim, Eirik, Endre

Skrevet

Jeg liker navnet Fredrik jeg da. klinger også fint med mathias;)

Skrevet

Det spørs litt på hvor du bor. Her jeg bor sier vi ikke Martin men Mærrrrrtin, og det er ikke pent.

Personlig liker jeg Marcus (som ett tips)

Skrevet

Synes Marius er et veldig fint navn!

Hadde litt lyst til å bruke det om jeg fikk gutt, men er tilfeldigvis navnet til førstemannen min, så tror neppe det ville ha funket!

Annonse

Skrevet

Min på 3 år heter Marius.Han er eneste i bhg som heter det,så er veldig fornøyd med navnet:-) Kjempefine begge to,men Marius er såklart min favoritt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...