Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har noe som ligner mensmurringer. Er det livmoren som vokser eller??
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Hei Eureca og gratulerer med graviditeten. Det stemmer det du spør om. Er helt normalt å ha menssmerter (sålenge det ikke blør) det er livmoren som vokser ja. Mensmurringer er vanlig de første ukene. Lykke til. Vi ses på 2 tri om noen uker
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har også sånn! Er 4+6 jeg! Så godt du spør så kan jeg og se hva folk svarer
Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 katta76, så flott at du er kommet til 2 trimester, gleder meg til noen uker når jeg kan bevege meg over dit Superteam GRAVID, så du kjenner på disse murringene du også... Kjekt å vite at det er livmoren som vokser i takt med spiren Ganske tett i termin vi 13 oktober her.
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Vet ikke helt hva terminen blir, blir rundt 15 tror jeg! Kommer litt ann på hvor lang syklus jeg har! Så jeg får bare følge terminkalkulatorene her fra første dagen i siste mens å se! Jeg er jo uansett 4+6 i dag da! Gleder meg til magen begynner å vokse! Og når vi begynner å kjenne liv der inne!! Er det "ubehagelig" når du ligger i sengen og strekker deg? Hvilke andre symptomer kjenner du nå da? Jeg har en god del ejg egentlig!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2010 Ja det kan bli ganske ubehagelig i sengen når jeg snur meg el strekker meg ja, som om noe skal ryke tvert av... Jeg og har masse symptom som at jeg er svært trøtt, er sulten og samtidig dårlig matlyst, ømme bryst som vekker meg om natten, går på do tre til fire ganger om natten. Sover egentlig svært dårlig. Sure oppstøt og begynnende halsbrann. Er også veldig frossen, så innetemperaturen må være høy Dine symptom da, er dem helt annerledes eller? Vi har hatt ivf så vet nøyaktig når barnet er unnfanget Når vi kan kjenne liv er jeg litt usikker på, men mener å huske jeg kjente for første gang i uke 15 når jeg gikk gravid med min sønn
*Nøtta* Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 For et fantastisk sted dette er!! Her får man jo svar på alt man lurer på jo. For en fersing i gamet som meg,så er det en befrielse å lese om andre som har akkurat samme følelsen i magen som meg,vonde strekk når man ligger og reiser seg raskt,mensmurringer( sjekker trusa sikkert hver halvtime for sikkerhets skyld. hehe,kan bli tullete av mindre),og ikke minst at man sover dårligere enn ellers..
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 var liksom akkurat det jeg skulle spørre om Leste ett sted at en burde kontakte lege dersom en hadde smerter.... Er kvalm av redsel enda etter å ha lest det. men her ser det ut som at det er vanlig... Må mote meg opp til å ringe lege i morgen uansett, men ikke lett å snike seg unna for å ringe om sånt her på jobb.... I dag hadde jeg kjempevondt, som de verste mens-smertene jeg har hatt. Blir engstelig, selv om jeg har lest at det er normalt. Det er mens smerter og smerter mer på undersiden liksom ( Lurer på når jeg skal bestille meg time til UL... føler meg hysterisk.. men kan jo ikke spandere på meg mer enn en tidlig UL og vil jo sjekke den nakkefolden og sånt... )
Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2010 Når du har lest om å kontakte lege ved smerter, så er det gjerne andre typer smerter. Som ved en graviditet uten for livmor, vil gi svært insense smerter på kanskje en side. Mensmurringene mine ligner som at mens er like rundt hjørne, men de oppleves litt annerledes, mer som kvalmende menssmerte. Kan egentlig ikke forklare...
*Nøtta* Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Jeg synest at "kvalmende menssmerter" var en god og dekkende forklaring jeg,det er samme følelse som her. Som ikke kommer i bølger og daler,men er konstant.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2010 Ja, sist uke kom og gikk det, nå er det mer konstant hos meg og Kjekt at vi er flere i samme båt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå