Gå til innhold

Hva har dere handlet inn??

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig ikke klart å holde meg jeg.. er "bare" 12 fulgåtte uker til fredagen, men har allerede handlet inn:

-Barnevogn

-6 bodyer

-blomstrete babybadedrakt

-2 kjoler

Og har dessuten fått masse babytøy av svigermor allerede som gleder seg så utrolig over dette:O)

(Er jo helt rar jeg egentlig, for har allerede handlet jentetøy kun basert på magefølelsen om at det er jente;O))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141408202-hva-har-dere-handlet-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir like glad om det blir gutt jeg altså! Men blir overasket om det blir det, siden følelsen er så sterk;) Men navna er klare på begge kjønn;) Kjønn spiller virkelig ingen rolle så lenge den er frisk...;)

Men JA.. sterk følelse på jente altså;)

Har tøylet meg veldig enda...men er stadig inne og kikker på barnevogner og utstyr på finn.no. Kjenner at jeg virkelig ikke har peiling på hva som er bra, og hva som er nytting, så gruer meg nesten litt til å gå i gang. Hadde vørt kjipt å bruke masse penger på en skikkelig møkkabilstol. Får søke råd hos mine flergangsvenninnner....er "bare" 14 uker, så har litt tid på meg heldivis :)

Flink du er da mammaløve;) Dette er min nr 4, så jeg stresser ikke rundt noe egentlig.. men han jeg er gravid med nå har ingen barn fra før, og skal bli pappa for 1 gang som 38 åring og over ivrig:) Så det smitter litt over på meg;O) Skulle sett hvor stolt han var da han trillet ut av butikken med vogna! Han holdt på å sprekke!!;O) Så her går dagene sakte og jeg kan nesten ikke vente med å få lille vidunderet i henda mine og vite at dette er et deilig lite kjærlighetsbarn:)

Annonse

jeg var så utrolig sikker på at jeg skulle få en gutt, og nå som jeg har kjøpt over 20 forskjellige plagg fra barnashus (klær som faktisk er ganske dyre), sa jordmor på UL i går at det sikkert er ei jente.. ble jo utrolig glad, fordi jente klær er såå søtere <3 da er det bare å dra ned å shoppe igjen :-p

Har kun handlet en hvit nøytral body til nå ettersom jeg ikke visste hvilket kjønn det var.

Har jo mye etter førstemann men lånte noen ting som vi har levert tilbake. Så de må vi erstatte. Gjelder vippestol, baby-bilsete, reiseseng og sprinkelseng. Tror vi stort sett har resten. Blir sikkert litt klesinnkjøp også ettersom vi hadde gutt sist, men skal prøve å tøyle meg litt ettersom det var veldig mye av klærne til førstemann som ikke ble brukt. Veeeeldig lett å kjøpe for mye. Vil tro denne gangen også ettersom det er så mye nydelig (og sikkert unytig) jentetøy... =O) Man får mye av slekt og venner til fødselen også =O) Vi fikk i alle fall veldig mye.

Tenkte bare å kjøpe et lite sett eller to med klær utenom sånn at jeg kan gå å glede meg ved å se på de. Håper jeg klarer å være så flink i hvert fall =O)

Til dere som venter førstemann så er det lurt å spre innkjøpene litt utover. Både fordi man ikke har råd til alt på en gang men også fordi det blir mindre stress på slutten. Et minitips til: kjøp de store tingene først (feks vogn, seng, stellebord, vippestol, bilsete, babycall osv). Det er ofte det som er mest hast med og da er det lettere å ikke bruke opp alle pengene på krims og krams. Som er veldig gøy og litt for lett å kjøpe ;O)

Koselig å endelig kunne starte på innkjøpa:-)

Ikke kjøpt noe særlig jeg enda, men var i byen i går og kjøpte min første mammabukse. Suuuuper fornøyd!! Denimbukse på hm, slim-model, slitt vask. Har faktisk aldri følt meg så fin i jeans før:-) Løp og kjøp!

Jeg har strenkt tatt alt jeg trenger fra min forrige. Kan si handlinga gikk langt over styr der også...........

Men har kjøpt inn et nydelig badehånkle med verdens fineste tekst på;-) Har faktisk gått og sett på det i over ett år. Så no måtte jeg bare. Håper virkelig jeg får bruk for det!!!

Men det kommer til å bli bestillt masse nytt strikket tøy og pledd så fort jeg vet kjønn. Er så heldig at jeg har ei mor som er fantastisk flink til å strikke. tror hun gleder seg til hun får strikke babytøy til meg igjen. Har blitt på mine venninner de siste årene;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...