Gå til innhold

noen som har erfaring med clearblue eggløsningstester?

Anbefalte innlegg

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

noen som har blitt gravid ved å bruke disse? (altså ved HJELP av disse.. he he he) Er det gode sjanser å bli gravid når testen smiler til deg?

jeg vurderer å prøve....

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ikke gode erfaringer fra den testen, jeg tisset på pinne hver morgen før og etter forventet eggløsning, men fikk aldri positivt. Sinna-meg trodde jeg hadde eggløsning likevel, og hadde sex med mannen selv om ikke testen var positiv.

Og jommen ble jeg ikke gravid likevel! Om man har regelmessig syklus er (synes jeg, da) eggløsningstester ganske bortkastet. Ihvertfall hvis de ikke virker!!!!!

Skrevet

Jepp. Ble gravid på første forsøk etter at vi hadde oss den dagen testen viste eggløsning :-) Nå har vi en gutt på 9 mnd :-)

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

holdt dere på flere ganger den dagen, eller "holder" det med en gang? litt dumme spørsmål her nå....

Skrevet

Hei :)

Jeg har positiv erfaring, men prøvde likevel en stund da. Eggløsningen ble påvist, og for min del var det veldig avslappende å vite at vi prøvde på riktig tidspunkt.

Vi hadde vel bare sex en gang pr fruktbar dag, tror jeg, grenser for hvor mye vi har tid og lyst til ;)

Skrevet

jeg har hatt full klaff hver gang jeg har brukt eggløsningstest. jeg har brukt det 4 ganger, og ble gravid hver gang. Hadde sex 1g hver dag i 3 dager tror jeg fra testen lystet "go":)

Anbefales! da vet du iallefall når sjangsen er størst!:)

Annonse

Skrevet

Vi gjorde det kun en gang den dagen. :-)

Testen var positiv på morgenen og vi gjorde en "innsats" på kvelden.

Ikke noe poeng å gjøre det flere ganger samme dag egentlig. De anbefaler vel å gjøre det en gang annenhver dag i tiden rundt eggløsning. Det er faktisk et poeng å ikke gjøre det for ofte, slik at det blir litt mengde på det når man gjør det.

Lykke til!

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

tror jeg får prøve dette her ja...... spennende... og skummelt..... fallhøyden blir jo større hvis man ikke er gravid..

tusen takk for svar alle sammen...

Skrevet

Gikk to perioder uten en slik test, og fant ut jeg ville prøve en slik og da ble det full klaff. Dessverre mistet jeg/ vi, men kommer til å benytte meg av det igjen. Jeg begynte noen dager før "anbefalt" og det viste seg at den egglødningen kom flere dager før enn mine beregninger.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...