GÃ¥ til innhold

minisken og operasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt skade på minisken, kan ikke løpe mer i nedoverbakke mer el om jeg løfter noe veldig tungt så merker jeg det i kneet mitt...Lurer på om jeg skal operere.. Men er redd fro at ting skal bli værre.. Hvor sikkert er det å ta en sånn operasjon?? Noen som har tatt det og er helt "normale" igjen i kneet?? :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, men jeg har sydd sammen menisken og ikke fjernet deler av den som mange gjør.

Jeg er nok 95% bedre enn jeg var.

Det var verdt å ta en operasjon.

Skrevet

Dette er en helt enkel og ukomlisert operasjon. Uansett om du syr eller må fjerne deler av menisken. Ingenting å stusse på. Inn og ut i løpet av noen timer. Husk at det er fritt sykehusvalg, dersom det er lang ventetid for operasjon på offentlig sykehus der du bor. De fleste helseforetak har avtaler med private sykehus på denne type enkle operasjoner. Jeg gikk inn på krykker og ut igjen uten. Ble helt fin. Var sykemeldt og verket bittelitt i en uke.

Ingen grunn til bekymring. Lykke til!

Skrevet

Så bra :-) Da skal jeg ringe legen i dag jeg så vi får ordnet operasjon :-)

Har jo ikke stor skaden, men hørte at det blir verre og verre om man ikke gjør noe, og jeg elsker å løpe osv, kan ikke gjøre det mer...

Sist gang jeg gjorde det måtte jeg halte hjem og jeg var flere timer langt inni en skog.. Ikke en av de morsommste turerene jeg har hatt akkurat... Var alene da også.. :-/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...