Gå til innhold

Forbannade gris..

Anbefalte innlegg

Skrevet

her om dagen spurte min kjæreste om jeg ville ha fløte i kaffen,jeg svarte nei vi har ikke jeg tar litt melk takk.

Jo da han kom med kaffen han,men den drittsekken hadde runka oppi koppen min.

Jeg blei så forbanna at eg kasta koppen i fjeset på han.Han blei sur og reiste.

Er detta normalt var min reaksjon litt hardt å ta i??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere gamle nok til å drikke kaffe?

Skrevet

Han er 40 og jeg 38 år synes detta er å gå over streken .Har jeg lyst til å ta det i munn så gjør jeg det uten at en dust gjør sånn mot meg.Hade han vært ung gutt så hadde det vært annerledes,men en voksen mann usj

Skrevet

Du fornaermer grisen ...

Klart din reaksjon var paa sin plass. Usj og usj.

Skrevet

Hehe, unnskyld at jeg ler, men dette var jo litt komisk.

Hadde min mann gjort dette så hadde han nok fått så øra flagra. Hehe, ikke godt å si hva den gubben din tenkte på.

Men jeg må innrømme at jeg syns dette var ganske så vittig siden det ikke er meg som har opplevd dette :P

Pupp

Skrevet

Hahaha, proteinrik kaffe. Mmmm nais

Skrevet

Kan begynne å lure ja,noen liker det sikkert men ikke jeg helvete..

Skrevet

HI.. Du er ikke tilfeldigvis samme person som skrev for litt siden at mannen din løp rundt etter deg i huset for å få sex med buksene nede samtidig som han runker. Endte med at han sprutet utover kjøkkengulvet.

Sjuuuukt!

Skrevet

Din reaksjon var helt på sin plass!!!

hadde det skjedd med meg hadde jeg reagert på akurat samme måte eller verre... jeg takler nemlig ikke å få sæd i munn da kaster jeg opp! Fy for en konsistens!

Dersom din mann har gjort noe lignende som dette før ville jeg nok ha vurdert om dette var den type mann jeg ville ha levd resten av livet sammen med. iallefall når han vet hvilke reaksjoner du får på det!

Skrevet

Jeg synes kanskje du overreagerte litt. Det var jo et forsøk på å være morsom da:) Jeg regner med du ikke drakk, men så hva kaffeen inneholdt :)

Hadde nok himla med øya og sagt noe spydig om alderen hans, men tviler på jeg hadde kasta kaffen i trynet på han.

Gjest Ambivalent
Skrevet

Hehe hadde kjæresten min gjort det hadde jeg nok vridd meg av latter på stuegulvet:) Synes du overreagerte en smule :)

Skrevet

Hjelpes, så lite man må ha å gjøre på når man sitter og dikter opp sånne historier (jeg innrømmer at jeg har lite å gjøre på siden jeg svarer;)). Men takk for et morsomt syn:)

Skrevet

nei faen ikke meg æsj gikk det for han på gulvet like syk som gubben min da ..

Skrevet

Hihi..håper det er samme person som enten:

1. finner på rare historier. Holder med en av de:)

2. har en meget rar mann. Holder med en av de:)

Vet ikke helt hva jeg synes er verst..

Skrevet

Fytti katta nesten så jeg kunne skrevet det sjøl ,men ikke meg det andre innlegget.. HI

Skrevet

Blei borte hele natta han ,er vel på jobb nå vel,samma faen for min del ..

Skrevet

Da har du jo god tid til å knirke ut en fin hevn...;)

Skrevet

En brukt tampong (evt en liksombrukt med rød konditorfarge) i tekoppen hans.. Æsj... jeg vet. Var det beste jeg kom på som kan sammenlignes.

Skrevet

Det er da ikke mulig? Protein i varme klumper seg jo? Du må da ha sett det??? Han har sikkert bare jugd for å plage deg. O han ler sikkert så han rister siden du tar sånn på vei!

Skrevet

Haha :P

Jeg hadde nok ikke kast kaffen i ansiktet hans, nei.. Var den ikke varm..?

Tror jeg bare hadde flirt av han og hentet meg en ny kopp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...