Gå til innhold

Skjønner ingenting:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

God Morgen:)

Jeg skjønner som sakt ingenting! Skulle hatt mensen for 2 dager siden, men den er ikke kommet. Det bruker å komme på dagen. Derfor kjøpte jeg en CB digital test i går, men den var negativ. Tok den i 5 tiden på dagen siden det står at det er det samme når på dagen jeg tar den etter ikm. Å jeg greide ikke å vente til i dag mårres:P

Er det fortsatt en mulighet for at jeg kan være gravid? eller kan jeg stole helt på CB- Digital?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ta en med morgenurin. Jeg tok en cb digital på ettermiddagen 2 dager etter jeg skulle hatt mens, på den sto det ikke gravid. Jeg tok enda en på ettermiddagen dag 5, en vanlig quickrespons med streker. Den slo ikke ut. Derimot på morgenen dag 6 slo en quickrespons ut som positiv. Med mine to første har det slått ut på ettermiddagen i samme tidsrom så det vareier nok både fra person til person og fra svangerskap til svangerskap;) Lykke til!

Skrevet

Det er litt vanskelig å si, men det høres jo ikke veldig positivt ut da.... Men du; CB digital krever 50 ml hcg for å slå ut, men cb+ krever 25 ml hcg. Jeg ville kasnkje kjøpt en cb+ og hvis du fortsatt ikke har fått mensen i morgen tidlig; valgt å teste da.

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg venter bare ett par dager jeg tror jeg, og ser om jeg får besøk av TR, hvis jeg ikke har det innen torsdag, tar jeg en test til :) Det haster jo ikke! Bare kjipt å vente:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...