meg & to små vampyrer Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Noen som har hatt i det siste? Jeg kasta opp 20 ganger mellom i går kl.19 og 2-3 i natt. Ser ut til at oppkasten har gitt seg. Men føler meg helt elendig. Slapp, hodepine, svimmel... Hvor lenge skal man gå sånn? Har drukket farris blanda med eplejuice. Og prøver å spise litt, men matlysta er helt på bunn.. og er lite mat i huset som er fint for en sensitiv mage også..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Hvor lenge er veldig forskjellig. Her i huset har vi hatt en runde, der det har vært bare litt oppkast, men så diare i over en uke etterpå.... jenta på halvannet holdt på i to uker... Har du middagsris i huset? om du koker ris, med buljong i vannet, så er det bra får sarte mager, samt at det binder magen litt. Ellers kan havregrøt også anbefales, kokt på vann...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 nei, tror ikke ris er noe vi har... Jeg har havregrøt, det kan jeg lage etter hvert.-
Espoir Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Det går over til i morgen. Var akkruat sånn jeg hadde også. Kastet opp i ett sett - sikkert hvert tiende-femtende minutt. Når det først gir seg, går det ca. ett døgn til før du blir tilnærmet vanlig igjen.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Godt å høre. Jeg kaster jo ikke opp mer, så får fokusere på å væskebalansen i orden igjen.
lille løk Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Huff- går nok snart over! Jeg hadde det også slik som deg, kastet opp to ganger i timen hele natta fra lørdag til søndag. Neste dag kastet jeg ikke opp, men som du sier, jeg var svimmel, utsultet, og slapp hele dagen. Fikk i meg litt havregrøt og melonyoghurt til sist. Dagen etter var formen rimelig bra igjen. Er helt pyton å spy!!!
Honningmelon Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Tja, jeg spyr som regel mange ganger hele natta, også er jeg helt pudding dagen etter. Deretter starter diarè'n... og den har jeg i ca. fire dager. Hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå