Gå til innhold

Omgangssyke - hvor lenge dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt i det siste?

Jeg kasta opp 20 ganger mellom i går kl.19 og 2-3 i natt.

Ser ut til at oppkasten har gitt seg. Men føler meg helt elendig. Slapp, hodepine, svimmel...

Hvor lenge skal man gå sånn?

Har drukket farris blanda med eplejuice. Og prøver å spise litt, men matlysta er helt på bunn.. og er lite mat i huset som er fint for en sensitiv mage også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er veldig forskjellig. Her i huset har vi hatt en runde, der det har vært bare litt oppkast, men så diare i over en uke etterpå.... jenta på halvannet holdt på i to uker...

Har du middagsris i huset? om du koker ris, med buljong i vannet, så er det bra får sarte mager, samt at det binder magen litt. Ellers kan havregrøt også anbefales, kokt på vann...

Skrevet

nei, tror ikke ris er noe vi har...

Jeg har havregrøt, det kan jeg lage etter hvert.-

Skrevet

Det går over til i morgen. Var akkruat sånn jeg hadde også. Kastet opp i ett sett - sikkert hvert tiende-femtende minutt. Når det først gir seg, går det ca. ett døgn til før du blir tilnærmet vanlig igjen.

Skrevet

Godt å høre. Jeg kaster jo ikke opp mer, så får fokusere på å væskebalansen i orden igjen.

Skrevet

Huff- går nok snart over!

Jeg hadde det også slik som deg, kastet opp to ganger i timen hele natta fra lørdag til søndag. Neste dag kastet jeg ikke opp, men som du sier, jeg var svimmel, utsultet, og slapp hele dagen. Fikk i meg litt havregrøt og melonyoghurt til sist. Dagen etter var formen rimelig bra igjen.

Er helt pyton å spy!!!

Skrevet

Tja, jeg spyr som regel mange ganger hele natta, også er jeg helt pudding dagen etter. Deretter starter diarè'n... og den har jeg i ca. fire dager. Hver gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...