Gjest Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Begynne å herme min ett år gamle Lillebråk. Jeg skal gå på kafè og løfte vannet mitt over hodet før jeg drikker det. For hver matbit jeg tar skal jeg kline litt på naboen og le høyt. Når jeg smaker på noe godt skal jeg veive entusiastisk med begge armene og rope "Aaaahhh nam nam!" Jeg skal slippe brakfiser og bare se forundret ut. Når jeg ikke rekker det jeg vil ha på bordet skal jeg starte et ul som begynner stille nedi magen og bygger seg opp til å bli hjerteskjærende høyt - her medfølger unaturlig rødfarge i ansiktet. Jeg skal velte kaffen utover bordet og bøye meg og slurpe det i meg med begge hendene på ryggen. Tilsist skal jeg bite sidemannen i kneet og le ukontrollert når han roper "AU!" Gjenstår å se om jeg får til å lage det sukkersøte smilet min Lillebråk kan - sånn for å unnskylde det hele....
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Syns jeg ser det. Gidder du be noen filme og legge ut paa youtube eller?
Gjest sug lut Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Høres ut som en plan. Apropos brakfiser, har dere sett den reklamen for Kellogs Allbran, dama i frakk som går ut i verden etter å ha spist mer fiber enn en gjennomsnittlig elg, og så stopper og ser seg forlegent om? Hun ser ut som hun nettopp har sluppet en brakfis og håper at ingen var i nærheten, og jeg fatter ikke at noen med hue i behold kan kjøre den reklamen med magan-full-av-romlende-tannhjul uten at alle forstår at All-bran er All-Fart.
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Har tenkt på det samme om All Bran-reklamen. Hvem i all verden vil gå rundt med en høyst sjenerende fiselyd? Her er det ikke snakk om "stille smygere" iallefall. "Eh.. Beklager at kaviaren skrangler, jeg spiste All Bran til frokost..."
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Min mor er en saerdeles fornoyed kunde av All Bran, men det var virkelig en periode med All Fart foer magen hennes ble vant til aa faa papp servert som frokost ...
Gjest sug lut Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Det eneste som kunne vært mer effektivt var om de markedsførte en All-Bran med svisker. Kaviaren skrangler, faktisk
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Usj... Takke meg til en stille loff-ring enn en skrangle-kaviar...
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Hi hi, kombinert markedsfoering av Biola med svisker og All Bran kanskje?
md71#mamma# Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 tusen takk kjære deg for at du fikk meg til og smile igjen!!!!
Anne-B. Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Jeg gjør nr. 4 hver dag. Like forundret hver gang. Herlig. Nå skal jeg le meg opp trappa og i seng. God natt! )
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 *hysterisk latter* Fantastisk, deilig Dorris!!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå