Meg og alle gutta Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er 13 uker på vei nå. Mellom uke 5-9 hadde jeg svært ømme og forvokste pupper, små uvel, murringer i magen, super trøtt og hodepine. Var på UL i uke 9, alt stod bra til. Men etter det begynte alle symptomer og gradvis avta. Trøttheten er helt borte nå, de andre symptomene mine forsvant rundt uke 10. Nå merker jeg ingenting lenger. Puppene er som før jeg ble gravid også. Alt er som før på en måte. Er førstegangs, og blir kjempe bekymra. Har ikke hatt noen blødninger. Fler som har hatt det sånn? Er det vanlig? Bekymerer meg mye for MA, og skal ikke på UL før om en uke. Kjenner jeg gruer meg fælt. Har også angelsound, men finner bare min egen puls med den. Blir kjempe glad for svar.
Tezz78 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Det er jo ganske vanlig at symptomer avtar etter 12 uke, og siden du nylig var på ul og så hjerteaktivitet, tror jeg ikke du skal bekymre deg.
Supermamm Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Hadde det ganske likt som deg mitt første svangerskap. I slutten av 1. trimester forsvant likosm symptomene. Vanskelig å ikke bekymre seg når man er gravid, men du har jo akkurat fått bekreftet at alt sto bra til:)
Tæggen Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Så heldig du er! Jeg ble litt rolig her jeg for jeg er i uke 8+3 og sliter med det samme som du gjorde. Håper jeg følger i dine fotspor og at symptomene forsvinner litt etterhvert.. Ønsker deg lykke til!!!
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Hei 123123 Husker deg fra "Bli grvid", ser at vi ble gravid på samme tid, kjekt da Jeg testet pos 11. des. Det er det samme med meg, hadde mange symptomer og veldig ømme pupper i starten, men det har avtatt litt etter litt. Jeg kjenner en del ting ennå da, men ikke så gale som i første trimester. Tror at det er normalt at symptomene avtar, tror ikke at du har noe å frykte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå