januar-jenta Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Det er tidlig tidlig om morgenen.... hva vi damer må gjennom for å få "en dose":) Var en laaang busstur på en litt sliten buss, med lite søvn. Har time i 9 tiden, og bussen var fremme kl 6.00. Da bruker jeg ventetiden på nett! Inn for å få dosen min. Så blir det tog og buss hjem igjen:) Den billigste turen min så langt:) Men litt mer slitsom, enn hvis man velger fly! Nå håper jeg lykken er over meg, og at det er gull-egget som er her:)
bumpi de bump Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Masse lykke til, januar-jenta! Håper du får hvilt litt på hjemturen : )
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Så flott at du rakk en tur likevel før ferien din! Hell og lykke som de pleier å si på klinikken! :-)
Gjest johmon Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Lykke til, håper det virkelig går din veg denne gange:o)
mammaklar85 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Masse, masse lykke til :) Sender deg noen varme tanker, og krysser fingre og tær!! Selv satser vi på en tur om ca 14 dager! 3. forsøk. Blir første gang vi mest sannsynlig må reise en helg, men da slipper vi forhåpentligvis og lyve for jobben hvertfall
januar-jenta Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for lykkeønskninger:) Hjemturen var lang, men kom hjem tilslutt da. Imorgen bærer det av sted til varmere strøk og skal nyte ferielivet i 3 uker. Herlige saker:) Og håper at ventetiden frem mot testedagen går en del fortere nå...vil tro det:) Lykke til alle dere andre her inne:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Håper det ble en vellykket tur, selvom den var lang =) Men hvor mye koster det å ta tog og buss i forhold til fly? Og hvor går toget fra/til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå