SebastiansMamma Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei! Har ikke skrevet her før, men tenkte jeg skulle gjøre det nå. Jeg har en gutt på snart 17 mnd og vi prøver å bli gravid igjen, men d har seg slik at jeg har en veldig ustabil menstruasjonssyklus. Jeg ammet ganske lenge så den har ikke stabilisert seg enda, men jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig når andre rundt meg blir fort gravide. Har dere noe råd til meg eller kanskje jeg skulle dratt til legen å hørt om jeg kan få hormoner el. for å "sette alt i gang" igjen..
mimie Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Hei SebastiansMamma. Det er endel på forumet her, meg bl.a, som går til akupunktur. Jeg velger nåler istede for pergo kur for å få i gang eggløsning, da jeg kun har eggløsning annenhver mnd.. Hvor vidt dette funker gjenstår å se, men jeg har trua.. Vet at det hjelper for å stabilisere syklus ihvertfall.. Sjekk på nett om det er noen akupunktør i nærheten av deg, og spør om akupunktøren har erfaring med ditt problem. Bare se til at det er en NAFO-godkjent akupunktør, så du ikke går til en "hekse-doktor"..he he Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå