♥Nemi♥ Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er i uke 38 + et eller annet. Og har hatt ekstremt nedpress i de siste dagene, og i natt hatt en god del sterke mens-smerter (tak over rygg, lår, rumpe og mage) Men de har ikke kommet regelmessig. Jeg skal ikke på kontroll før neste mandag, men kan jeg ringe jormor i morgen for å komme inn til en sjekk? For over en uke siden var jeg nesten helt moden, hadde åpning og hodet var festet. Ville dere ringt, eller ventet? Skal sies at det har vært mye smerter for meg i helga, men babyen har vært like aktiv. Så jeg har ikke vært bekymret. Er førstegangs, og har ikke vært noe hysterisk gjennom sv.skapet. Men føler kanskje at jeg vil vite om ting skjer nå.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Du ringer selvsagt ikke jordmor, men fødeavdelingen. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 er høres det ut som om det er ting på gang, så jeg signerer hun over; ring føden og hør du. Og lykke til:)
♥Nemi♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 Stoppet visst opp, alt sammen. Jeg ringer ikke føden, da det er mange timer unna. Her må man ringe den lokale jordmor, som skal være med når man drar til sykehuset i enten sykebil eller hvis nød, helikopter. Så det er svært sjelden at noen kjører selv her.. Får bare vente å se hva tiden bringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå