*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet om denne er bra`? Den med digitalt display som indikerer temperatur osv.
Gjøkeredet③ Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tipper du sikter til den modellen som koster sånn 1500 kroner? Jeg har modellen under, den til 1100-1200 kroner og er super duper fornøyd. Har ikke noe display på den, men enhetene har kontakt med hverandre hele tiden, så du kan legge øret inntil og høre babyen puste hvis det er ønskelig:o) Lyden er krystallklar, og ingenting slår inn på den, god batterikapasitet og det er god kontakt selv om du skulle ha enhetene et stykke fra hverandre.. Har vært hos naboen på andre sida av gata.. Hehe! Den billige modellen til Avent.. Den til ca 500 kroner derimot burde du styre unna, den suger! Men til det du spør om.. Den dyreste er jo sikkert ganske bra den også siden modellen under er veldig bra;o)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Vi har den modellen som heter avent scd530, og vi er kjempefornøyde!! Husker ikke hva den kosta, men uansett verdt pengene! God batterikapasitet, og den når langt uten at noe forstyrrer den. Slipper å stille inn egen kanal og sånt, som man må på enkelte andre merker. Kan lønne seg å kjøpe babycall på Elkjedene fremfor barnebutikkene. Har sett at de ofte er dyrere i barnebutikkene....
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Er det egentlig nødvendig med det? Vurderer å kjøpe en sånn selv men er usikker..
Gjøkeredet③ Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Vår sønn ble født i desember, så vi fikk faktisk 2 babycaller til jul det året, så er ikke noe vi har brukt penger på selv, men den Aventen til 1100 kroner er absolutt verdt hver eneste krone, og hadde absolutt investert i den selv:o) Vi må ha en babycall til nå, så kommer til å kjøpe samme...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Vi har den dyreste modellen og er kjempefornøyd. Mine foreldre har kjøpt modellen under og den er mer enn god nok.. Eneste som er veldig bra med den vi har er at den viser tempratur..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2010 Takk for svar jenter:) Jeg endte opp med å kjøpe denne:-) Modellen heter: Philips AVENT DECT-babycall SCD530. Ser ut som om jeg ikke kommer til å angre, bare positive tilbakemeldinger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå