Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 gitt bort ett egg til ett homofilt par? eller et annet par for den saks skyld...? Jeg hadde ikke klart det... Ville alltid sett på det som mitt barn, selv om jeg ikke bærte barnet frem.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det kunne jeg gjort og jeg ville ikke sett på det som "mitt" barn
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Ja- jeg tror det - men ikke til hvem som helst. Hadde det vært innad i familien hadde det gått fint, tror jeg.- men mest av egoistiske grunner-. Jeg synes egentlig at jeg et prakteksemplar av et menneske som det burde finnes mange flere av;)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde heller ikke greid å gi fra meg egg. Jeg hadde alltid kommet til å tenkt på at et sted er det et barn som er halvparten meg...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Kunne aldri gjort det. For en kvinne er det dessuten et stort inngrep å donere et egg, i forhold til en mann som donerer sæd. Tror ikke jeg ville gjort et slikt inngrep for å glede fremmede personer. For det andre ville jeg ikke kunnet slippe tanken på barnet, og for det tredje mener jeg det er galt å plassere unger hos homofile. Det er nemlig som det skal være at homofile ikke kan få barn sammen.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 23.46: Du mener deg høyere hevet enn homofile? Nå er vel ingen bedre enn andre da, og homofile er da like gode foreldre som alle andre. Når det gjelder det opprinnelige spørsmålet: Ja, jeg kunne lett donert egg. Ville ikke sett på det som mittt barn heller, sden det ikke ville vært jeg som bar det fram og oppdro det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå