Gå til innhold

Interesse for egen 30+ klubb for mars/april mager?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg deltok i en slik gruppe med mitt første barn, da vi var flere som ønsket kontakt med andre i cirka samme aldersgruppe. Det lyktes oss å få til en gjeng på 10 mammaer og bebiser, som treftes ukentlig gjennom 1 år. Stor suksess! Alle møtte selvsagt ikke til hvert treff, men det gjorde at det alltid var noen å trille med, møte på kafe etc. Vi hadde også hjemmetreff etterhvert som barna ble mer aktive.

Jeg ønsker kontakt med andre, som kunne tenkt seg trillevenner.

'Bor selv på Byneset, men har bil så vi kommer oss rundt ;).

Meld dere på, så fordeler vi ansvar etterhvert.

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei igjen - jeg er ikke så garva på å legge inn innlegg her jeg...

La inn i forrige uke, forslag til treff onsdag 17.3 kl 19 på Bare Blåbær på Solsia. Nå finner jeg ikke det igjen :).

Jeg har termin 27.3, så tiden flyr fort.

Uansett, hva sier dere jenter!

Annonse

Onsdag passer dårlig for meg. Eldstefrøkna er på korpsøving og mannen er sjåfør for henne. Jeg kan ikke dra fra 7-åringen sånn midt i kveldsmat og legging. ;)

Kose dere dere som kan! Jeg har termin 20.3. så ting kan i grunnen skje når som helst!

Den andre tråden ligger her:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/141561833

Er BIM-treff både for Sør Trøndelag og Trondheim...synes også det er litt uoversiktlig.

Vet ikke helt om jeg klarer å komme på onsdag. Er mye plaget med kvalme om dagen :-( Så må se an formen. Er kanskje litt kort frist for noen også? Men skjønner at du har det litt travelt;-)

Hei alle. Kjekt at vi er flere som ønsker å lage barselgruppe, for oss som er "modne" mødre ;)!

Jeg skulle kanskje lagt inn tråden under Trondheim, så hadde det vært enklere å følge med. Den ligger der også, men vi følger den opp her, hvor det har gitt mest respons.

Vi avlyser i morra - setter opp forslag til neste uke. Kanskje det og er for kort frist og tett innpå påska - vi får se.

Hva med å møtes tirsdag 23, kl. 19!! Bare blåbær Solsia.

Fint om dere setter opp hvor i byen dere bor!

Hjertelig velkommen - dørstokkmila første gangen er den værste. Etterpå blir alt mye enklere :) og veldig trivelig.

Hei!

Jeg vil gjerne være med, men har termin i mai...er det OK?

Bor i Byåsen;)

Var med på en slik barselgruppe da vi fikk vårt første barn i 2007...vi var 11 mødre som møttes ca en gang i uka hele perimsjonstiden og hadde det kjempemorsomt sammen:) Så det frister med en reprise!

Annonse

Kjempebra at du tar initiativ, Steinbukk!! Her har vannet gått, og jeg skal settes i gang i morgen dersom ingenting skjer av seg selv innen den tid, så det blir fødsel i løpet av helga. Tror det er fryktelig optimistisk av meg å planlegge cafétur allerede til uka. :) Men jeg blir gjerne med seinere - med baby!

Kom plutselig på at det er foreldremøte i barnehagen i morgen kveld...altså kommer jeg meg ikke på noe treff i morgen kveld selv om formen skulle slumpe til å være bra :-( er fortsatt interessert i å være med på et seinere tidpunkt da.

Hei Nevada og andre.

Mange har meldt interesse til denne Bim-gruppa, men så langt har vi ikke lyktes å få til treff. Vi får prøve igjen over påske, for min del!

Riktig god påske til dere alle.

Vi gleder oss til den nye "kyllingen" kommer ;) i påska.

• 2 måneder senere...

Hei jenter - Jeg setter opp tur, så ser vi om det dukker opp noen ;).

Og det er greit om du er vår/sommer eller høst mage. Ta med godt humør og litt kondis og møt opp.

Ring om du lurer på veien

Hilsen Vibeke 918 42 606

• 1 måned senere...

ble det tur? har ikke vært så mye her inne i det siste, så så ikke tråden før nå. var dessuten ikke så lenge etter fødsel for min del, så hadde ikke hatt sjans til å komme meg til Rønningen;) Men er gjerne med på turer nå framover:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...