Gå til innhold

Hvordan bli kjent med naboen(e)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor sånn til at vi har mange naboer rundt oss, og i det siste har det vært mange som har fått barn. Jeg fødte for åtte mnd siden, og vi har i alle fall fire naboer med barn født litt før og etter. Hun som bor rett ved siden av har et barn som er seks mnd eldre enn mitt. Har bare snakket med henne en gang, og det er alt jeg vet om dem. Hun er alene med barnet og på min alder. Har så lyst å bli kjent med henne, men aner ikke hvordan... Hun virker så sjenert, for jeg har prøvd å hilse flere ganger, uten særlig respons.

Hva kan jeg gjøre for å bli kjent med henne? Har tenkt å gå og ringe på og gi en løs invitasjon på at barnet hennes kan leke med mitt og at vi kan ta en kaffe sammen, men er redd for at hun synes jeg er teit og ikke er interessert.

Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan det! Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg blitt kjempe glad! :) Og hvis du er redd for å å nei så kan du jo kanskje invitere ei venninne eller to som har barn og si at de kommer da og da og det hadde vært koselig hvis hun og barnet også vil komme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...