Plutselig_gravid Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Har hatt bittelitt "slimete" og helt lysebrun utflod i dag. Etter 2 SA på rad er jeg litt overbekymret kan man si. Har ingen smerter og er fremdeles kvalm, så det er jo et bra tegn. Har ikke kommet noe mer de siste timene heldigvis. Noen som har opplevd lignende?
jennte78 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 trenger ikke å være neg.hatt det samme som deg, var på ultralyd i dag, og så et hjerte som slo mistet 2 ganger selv, skrevet et innleg lengre ned
Plutselig_gravid Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Takk for svar. Kom en liten dæsj med noe mørkeoransje greier i dag tidlig, og har hvert til og fra med helt lysebrun utflod (ikke slimete) i dag. Blir sprø av dette her. Får vel ringe legen i morgen tenker jeg. Har symptomer fremdeles (kvalme og hodepine) men tenker jo at det kan være tegn på MA. Tiden vil vel vise. Så bra at du så et hjerte som slo Håper jeg får oppleve det samme.
Mamma_til_isabella Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 I mitt forrige svangerskap blødde jeg 4 ganger både rødt og brunt. Da hadde jeg en blodansamling i livmoren som skulle ut og alt gikk bra:)Jeg krysser fingrene for deg*god klem*
Plutselig_gravid Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for nok et positivt svar:) Jeg ble jo gravid rett etter en tidlig SA (desember) så tenker jo at det kanskje kan være litt rester igjen etter den. Håper det!
Mamma_til_isabella Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Ja,for det kan ligge igjen gammelt blod etter da.Og det må jo ut:) Så lenge du ikke har smerter eller blør klumper ville jeg tatt det hele med ro:)Dette skal gå bra;)
Plutselig_gravid Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2010 Nei, blør hverken klumper eller har unormale smerter. Fremdeles bare bittelitt lysebrun utflod som kommer å går. Får krysse fingrene
the78 Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Hei. Har opplevd det samme som deg, brun utflod i tillegg til litt mensmurring, hatt to tidlige UL pga det, og alt var i skjønneste orden. Gynekologen sa at det var litt gammelt blod i livmoren (utenfor graviditeten) som ble presset ut ettersom fosteret vokste og at det var bra at det kom ut. Så nytt motto her i huset... brunt er bra!! Lykke til videre:)
Plutselig_gravid Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2010 Tusen takk for svar the78 Hjelper veldig på å høre litt solskinnshistorier! Får satse på at brunt er bra når det gjelder meg også Lykke til videre i graviditeten du også
jennte78 Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 håper det for min del å, blir gal av det her, holdt på en uke nå, brun sort noen ganger, håper det gir seg SNART.har jo på ultralyd på man, og alt var bra, men blir så bekymrett....
surfepia Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Hei hei! Jeg hadde også littegrann småblødninger i uke 7. Ettersom jeg hadde mistet før så kom jeg inn til UL dagen etter. Da var jeg vel 7 +1 eller 2. Så et lite bankende hjerte!!! :-) Gyn kunne ikke si hekt sikkert hvor blodet kom fra, men han så små tråder med blod. Men han sa det ikke var fra livmoren.. Han sa også at om jeg fikk nye blødninger så skulle jeg bare ringe og få ny time. Bedre det enn å gå å bekymre seg :-) Jeg er nå 10 + 4 og venter spent på UL i uke 12.... Lykke til!!!
asdasdfasdf Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 Hei plutselig_gravid?Har du fortsatt utflod? Jeg har hatt brun/svart urflod i 6 dager nå.Jeg var hos legen og sjekket og hjertet slo,... Jeg har jobbet ganske mye og tenkte på at kansje det hjelper å ta noen dager fri? Jeg var så glad at alt var i orden at jeg glemte å spørre legen hvor kommer blodet men fikk beskjed av han at jeg må ta det med ro og ikke trene eller anstrenge meg...Skulle jobbe i helga men jeg har tatt meg 2 dager fri og hvis den ikke gir seg skal jeg til fastlege på mandag og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå