Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Venter gutt og har lyst til å kjøpe noe fint til den lille som ventes til sommeren. Noen som har tips om en side hvor de har mange fine gutteklær som ikke koster alt for mye?
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Personlig syns jeg nameit.no har mye fint.. Det er jo ikke superbillig, men på nett tror jeg ikke du finner noe som er billigere enn kjeder som H&M ++ Lister bare opp de jeg kommer på i farta, så kan du selv gå inn å titte og vurdere - lilleprinsen.no - engulknapp.no - virrevapp.no
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Ehm, skulle være www.nameit.com
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Og Linuslotta.com Og nameit har foresten helt kurante priser, måtte innom der å drømme litt
3blirsnart4 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 kidsloveit.no Fine klær, og så har de hele kolleksjoner så man kan mikse og matche. Billig er de også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå