Gå til innhold

Da har jeg fått svare fra farskapstesten....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, alle dere som sitter her og bekymrer dere ..... Jeg er en av dere , har hatt mange vonde tanker,stress og ikke minst dårlig samvittighet ... tross mange tidlige ul osv osv..... Her var det flere fagpersoner som sa at det så og si ikke var mulig, men muligheten var der (tross 4 uker mellom). Jeg fødte, men klarte fortsatt ikke falle til ro, synes jeg så han "andre" mer og mer i babyen....så ikke samboer i det hele tatt... jeg la til og med en reserve plan for hva jeg skulle gjøre hvis det viste seg at han ikke var far... Tenkte masse, og bestilte endelig en farskapstest som han ikke viste om... og vips svaret kom etter 5 dager... Endelig ....

Og det var samboer !!!!!!!!!!!!!!!! tårene kom, og er helt overlykkelig nå...

Anbefaler virkelig alle som har et lite tvil, bare en tanke... om å ta en test... her brukte jeg tannbørste....

Det letter alle tankene, og ikke minst en lysere fremtid....

Så nå takker jeg for meg , og må si at dette formumet har hjulpet meg veldig.. =))

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

Er i samme situasjon selv bare her er det 3 uker som skiller ! Har ikke fått barnet enda men vil veldig gjerne ta en test når han kommer. Kan jeg spørre hvor du tok testen ?! Er jo kjempe redd for at min samboer henter posten.. ikke like kult om det står DNA test på framsiden av konvolutten...

Så bra!! :) glad på dine vegne.. sitter i samme båt som alle her inne.

Får ikke overbevist samboer om å ta test, da han er livredd svaret.

Har også fått beskjed av forskjellige fagpersoner om at det ville være en sensasjon om mulig at jeg har blitt befrukta 4 uker før strl på fosteret indikerte.

:( Er så leit... Er det virkelig en sjans der ? selv ved 4 ukers mellomrom?

Hvilket lab. brukte du ? Jeg har bestilt fra pappatest.no .. vet ikke om jeg klarer å vente i 9-14 virkedager :((

Det er helt grusomt.. her er det og 4 uker som skiller, ser du skriver at det er mulighet, det fikk ikke jeg beskjed om.

Fikk beskjed om at det ville være en sensasjon om jeg var 3 uker på vei om befruktningen skulle skjedd 1 mnd før dato for befruktning.

Skikklig ekkel situasjon :(

• 3 uker senere...

Annonse

jeg synes alle som har en anelse tvil bør snakke med den de er sammen med eller håper /tror er far til barnet og fortell hva dere tenker på.

Jeg er mann og har vært borti dette da jeg var ung. Jeg ble fortalt at jeg var far, godtok dette og bodde sammen med min "datter" og hennes mor, helt til et svar fra DNA test kom (dette var i 91, og det tok veldig kang tid av en eller annen grunn.)

Da jeg fikk svar om at det umulig kunne være meg som var far, ramlet store deler av min verden sammen, ...

idag, som jeg ER far til en sønn på 2, hadde jeg vært det minste tvil og noe slikt hadde skjedd, vet jeg ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort..

Man skylder såpass, å være åpen og ærlig med en mulig far... vær så snill, vi vil bare det beste for våre barn vi og, men det er veldig frustrerende å vansklig å oppleve slike saker..

mvh glad pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...