Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Føler meg som viggo venneløs, selv om jeg har venner..men vi møtes jo nesten aldri lenger.. De fleste av venninnene mine har barn selv, så det er ikke det det går på heller. Litt deppa i dag..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 vil bare sende deg en klem. har det slik selv, men snakker med de fleste på fb... hjelper på humøret det ja=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Møtes dere ikke og finner på ting sammen med barna? Det gjør vi ofte. Både med og uten barn, men som oftest med barna. Er kjempe koselig for ungene og en fin måte å pleie vennskap på selv om man har en travel hverdag med jobb, hus og barn
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 jo men det er så skjeldent vi møtes uten barna våre.. kanskje bare en gang i året eller slikt.. og det er litt lite når det har vært slik de siste 10 årene=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Møtes en sjelden gang med barna med, men må innrømme at jeg savner å møtes uten barn med av og til også. Ta en venninnekveld, dra på shopping e.l. Ingen som orker og ta seg bryet med det..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Kanskje du kan ta initiativ til å lage en mat- og vinklubb, eller noe slikt, hvor dere treffes fast (uten mann og barn) en gang i mnd. eller noe? Det kan være koselig og en fin måte å treffes litt oftere på 22:27
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Her er det null sosialt liv, særlig etter at jeg ble alene med barn. Er ikke status å ha en alenemamma som venninne, virker det som
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Vi har faktisk snakket om å ha "klubb" en kveld i mnd eller noe sånt, men det har bare blitt med snakket til nå.. flere som jobber ettermiddag/kveld, en er alene så det er alltid så vanskelig å få til ting. Har heldigvis en venninne uten barn som jeg treffer av og til på kveldstid da, men hun er også opptatt med jobb og kjæreste mye av tiden. Klage, klage:) HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Tja.. Det første du må gjøre er jo å vri hodet ditt ut av det at du er viggo.. Tenk så mye rikere livet ditt er blitt etter du fikk barn! Prøv å se verdien i det! Det er helt normalt, og noe alle skal igjennom.. Og det er klart det er tungt å innse at det er nå et annet menneske som kommer foran en selv helt til dagen man dør. Men sånn er det faktisk å ha fått barn. Nyt det! Tenk så flott livet ditt er!! Tenk på de stakkars festevennene dine som sitter på samme utested som de gjorde før du ble gravid.. De har ikke mye å komme med iallefall..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ikke HI, men en av de andre frustrerte her inne. Du har helt rett 22.45, Har fått et rikere liv med barn, og ville aldri byttet bort det å få barn, med festveninner.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Jeg savner å sitte på det samme utestedet, drikke med gode venner og være litt bakpå for seg selv dagen derpå. Livet er i en ny fase nå, og har jo blitt rikere på mange områder! Men som sagt, det var ufattelig deilig og morsomt - å være helt om natten!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Men det må jo kunne gå an å finne på noe med venner en kveld iblant, selv om en har barn også?!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Du må ta litt initiativ selv, hi. Gjør det til din oppgave å fikse den klubben dere har snakket om. Planlegger en en stund fram i tid, får de fleste til å bytte litt på vaktlista om de jobber turnus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå