Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 anbefal gjerne hoteller og steder dere har gode erfaringer med. Takk!!
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Hmmm....rart at ingen her har vært på Kreta;)
Rampongi Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Har vært på Kreta to ganger, men aner ikke hvor jeg bodde. Den ene gangen var i rethymnon og den andre gangen helt på sørsida, langt fra både folk og byer Fin øy, men om jeg skulle gidda å reist dit en gang til hadde jeg villa reist inn på øya og bodd hos lokale i stedet.
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 http://www.ving.no/hellas/agia-marina-chaniakysten/alexandra-beach dette anbefaler jeg på det sterkeste.. beste hotellet og triveligste plassen jeg har vært på =)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Vi var på Blue village caldera beach i Gerani. Anlegget var bra. Et par kilometer inn til Platinas, men veien var fæl. Endte med at vi kjørte drosje. Ble litt dyrt.
Gemini7 Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Vi var også i Rethymnon, fin liten badeby. Bodde på et bra hotell også, men husker ikke hva det heter- er 8 år siden.. (Kunne det være Agios Nectarios?)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 var på platanias i mai 09 var 32-34 uker på vei da, litt varmt for meg. men var masse små barns familier. men 14 dager i samme handle gate ble litt kjedelig for meg men mange deilige, billige restauranter så alt i alt vel værdt de.. santa helena het hotellet vi lå på...
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk for svar alle sammen,skal titte på de stedene dere har anbefalt....og drømme meg vekk til sol og varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå