Gå til innhold

merkelig... all den tid og penger man har brukt i

Anbefalte innlegg

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

livet på å unngå å blir gravid, men når man prøver er det jo umulig å få til....

sukk

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Vår oppskrift var å roe ned, slappe av og glemme graviditet.

Vi brukte heller energi på å ha morsom og spennende sex.

og så satt spiren der.

Lykke til.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg prøver... :)

nå har jeg bevisst ikke notert når jeg hadde mens i håp om å lette litt på det... Vi har jo ikke prøvd lenge, egentlig.. det bare føles sånn.... vi vet jo at vi kan....

Gjest irismor
Skrevet

Vi falt i fella med temperaturmålinger, telling av dager og styr. Til slutt tok det helt overhånd.

Vi ble så enige om at det måtte ta en slutt på galskapen. Ble slik at jeg ringte samboeren nå må du komme hjem og ta meg, bena opp og div annet.

Vi reiste bort i den anledning at han skulle delta på NM i feltskyting.

Ble mye moro og ting som tok tankene vekk fra all prøvingen.

Og man blir enda mer fortvilet når man vet at man kan men ikke får det til akkurat nå.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

har kjøpr eggløsningstester, men vet ikke om jeg vil ta de i bruk... har en venninne som plutselig oppdaget at dun var 3 uker over tiden.. skulle ønske jeg klarte å "glemme" det på den måten...... søren og, skulle ønske jeg ikke var kontrollfreak.....

Skrevet

Ta en morsom måned istedenfor! Gjør det slik at dere ikke har mer enn 48 timer mellom hver gang i en hel mnd. Uannsett, 80% blir gravide på et år om de ikke bruker prevensjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...