Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde sex både før og på eggløsningsdagen denne syklusen. 5 dager etterpå hadde jeg utflod med blod. 7 dager etter dette begynte jeg å spotte (?). Dette gjorde jeg i 5 dager før jeg plutselig begynte på blø nå på lørdag. SKulle ha hatt tante rød på fredag. Blør i dag også, men det har begynt å avta noe som ikke er normalt. Jeg har vanligvis sykluser på 30 dager hvor jeg spotter 1-2 dager før for så å blø i 6 dager i strekk (mye). Nå er jeg i tillegg kveldskvalm (?), tisser mye, stikkinger i eggstokkene og ekstem trøtt. Kan jeg være gravid selv om jeg har mens eller er det umulig? Begynner virkelig å lure på om det er noe som skjer med denne kroppen! Den er iallefall ikke som den pleier!
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Har vel egentlig ikke annet svar enn at du må ta en test. Er den negativ og det plager deg veldig, gå til legen. Har selv en merkelig kropp fortiden, men setter det i "har sluttet på pilla og prøver å bli gravid, kroppen går gjennom en forandring som skaper vondter"-kategorien.... det var iallefall svaret JEG fikk til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå