Gå til innhold

Er det mulig å trene kroppen tilbake til flott og slank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 fødsler, masse kg ekstra og cellulitter?

Hvor mye bør det trenes i uka for å få det til? Og gjerne kjappest mulig. Men må ha tid til barn og familie og:)

Er ikke som sist man var flott og smekker, da hadde man allverdens tid.

Og regner med det bør trenes styrke og kondisjon/ utholdenhet.

Så for meg 3 gang i uken med 1 time kondisjon, 1/2 time hard styrke. Bra?

Vil være vesentlig forskjell fra nå til 3 x 1,5 t trening i uka. :) så håper det gir utslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres flott ut. Ta det gjerne litt lett i starten. Er lett å miste motivasjon dersom man begynner for hardt.. Da jeg skulle ned i vekt fikk jeg mest utbytte av kondisjonstrening. Og for ikke å glemme; et sunnere kosthold ;)

Skrevet

Ja jeg skulle likt å hørt fra en som har vært der jeg er nå 30 kg for mye og masse celluliter. har store problemer med å se at jeg kan bli "lekker" igjen.

Og å høre fra folk som alltid har vært slanke å trente at det er bare å trene gir ikke samme puffen for meg. Må ha bevis på at det går ann.

Skrevet

Hei

Jeg gikk opp 20 kg i begge mine svangerskap. Er tilbake til normalen nå :) Bare bed hjelp av trening og riktig kosthold så det går an :)

Skrevet

Gikk så enormt mye opp i første svangerskap, nesten 40 kg. Rundet hundre kg:( alt vannet gikk selvfølgelig rett av. Men neste svangerskap kom for tett til å ta av mere vekt, før det var påen igjen. Men andre svangerskap endte det på 16kg og alt ned igjen. Så gikk ikke opp noe. Og nå i siste svangerskap er jeg gått opp 12 og har 6 uker igjen.

Denne gangen håper jeg amminga sitter. Kanskje det gir meg en ekstra kickstart.

Vil uansett være 15 kg fra startvekt før svangerskap som skal bort om nåværende svangerskapsvekt går av som planlagt:)

Er møkklei den store kroppen. Så håper det er en motivasjon nokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...