Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 synker magen samtidig som hodet fester seg? hvor vanlig er det at hodet fester seg i uke 32 på en andregangsfødende? er klar over at dette varierer veldig, men synes bare det var litt tidlig.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Trudde ikke det hadde noen sammenheng, men barnet glir gjerne lenger ned derfor synker magen, men hodet trenger ikke feste seg fordet.
Shamandalie Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hodet kan feste seg så tidlig, men da "løsner" det gjerne igjen, for å så feste seg siden. Det fikk jeg beskjed om av min lege før helgen, jeg er i uke 30 å hodet er tilsynelatende festet
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg merket aldri noe synking av magen selv om hodet festet seg ganske tidlig. (uke 35/36) Hører jo at det mest vanlige er at hodet ikke fester seg før umiddelbart før fødselen på de som har født før, men det er mange som sier at dette ikke stemmer også, så jeg tror nok ikke det betyr at du nærmer deg noen prematurfødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå