Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Når vi har planlagt å lage barn har vi såpass åpen kommunikasjon at vi snakker om testen som skal taes. Og om alle tegn som er der på begynnende svangerskap. Derfor forstår jeg ikke dette med å gjøre noe spesielt når testen er positiv, siden dette er noe vi er sammen om holder jeg ikke sånt hemmelig.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Er ikke alle som har mulighet til å teste sammen og når man da får positiv test så er det, for mange, kjekt å ha en litt morsom eller fin måte å fortelle den gode nyheten på
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Vi hadde prøvd i over ett år å bli gravide og når det endelig klaffet og jeg tok testen var sambo på jobb. Etter utallige nedturer ville jeg ikke si noe før etter testen. Han var på jobb og jeg ventet til han kom hjem med å si det. Ikke noen stor hemmelighet men ville heller si det face to face enn på telefon
♥Nemi♥ Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Haha, jeg planla en fin måte å si det til ham på, men ringte og ropte "Du må dra å kjøpe en til test!" Ja, alt blir ikke helt som planlagt til tider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå