Gå til innhold

Anna Anka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det Mulig være så ... bitch ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hun er temmelig fin på det ja...

Skrevet

Då ho fortalte om kva ho har opplevd i barndommen, så syns eg faktisk litt synd på ho. Det er jo tydeleg at ho er slik pga manglande kjærleik i barndommen.

Men reagerer sterkt på at ho krangler med Paul mens ho held barnet sitt, og kallar han for rævhol (eller kva det no var) mens ho står der.

Skrevet

Jeg ser også Anna anka som en egentlig veldig skadet sjel som egentlig har det ganske vondt med seg selv.. Får liksom mere vondt av henne enn jeg blir irritert. Så hormonell og fin jeg er om dagen så gråt jeg da de sa at vi ikke får se dem mere, hohohoho.

Skrevet

Enig i at hun kunne spart seg for den rævholl-kommentaren foran datteren ja. Var forøvrig ikke Paul hun kranglet med, men eksmannen (eksmann nr. 1, blir det vel nå som hun skal skilles igjen)....

Skrevet

Det var ikke Paul hun kjeftet på da, men eksen som hun har det første barnet med.

På den tiden serien ble laget var hun fortsatt "lykkelig" gift og ga Paul avsugninger hver morgen...

Skrevet

Seriøst azzå, dere som kritiserer Anna..dere er sikkert bare SÅÅÅÅÅ misunnelige på henne!!!!!

Skrevet

Haha, okei. Eg klarer ikkje heilt å følge med. Trudde det var filma for litt siden.

Skrevet

Ja, klart. Å gi Paul Anka en avsugning hver morgen er da vel en hver kvinnes drøm...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...