Lunapuna1985 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Hehe, hun er temmelig fin på det ja...
HeIvetes-Magda Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Då ho fortalte om kva ho har opplevd i barndommen, så syns eg faktisk litt synd på ho. Det er jo tydeleg at ho er slik pga manglande kjærleik i barndommen. Men reagerer sterkt på at ho krangler med Paul mens ho held barnet sitt, og kallar han for rævhol (eller kva det no var) mens ho står der.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg ser også Anna anka som en egentlig veldig skadet sjel som egentlig har det ganske vondt med seg selv.. Får liksom mere vondt av henne enn jeg blir irritert. Så hormonell og fin jeg er om dagen så gråt jeg da de sa at vi ikke får se dem mere, hohohoho.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Enig i at hun kunne spart seg for den rævholl-kommentaren foran datteren ja. Var forøvrig ikke Paul hun kranglet med, men eksmannen (eksmann nr. 1, blir det vel nå som hun skal skilles igjen)....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Det var ikke Paul hun kjeftet på da, men eksen som hun har det første barnet med. På den tiden serien ble laget var hun fortsatt "lykkelig" gift og ga Paul avsugninger hver morgen...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Seriøst azzå, dere som kritiserer Anna..dere er sikkert bare SÅÅÅÅÅ misunnelige på henne!!!!!
HeIvetes-Magda Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Haha, okei. Eg klarer ikkje heilt å følge med. Trudde det var filma for litt siden.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Ja, klart. Å gi Paul Anka en avsugning hver morgen er da vel en hver kvinnes drøm...?
Gjest iliis Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 hahah, den var god anonym over meg her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå