Gjest iliis Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Min fruktbare periode begynte IDAG, også har samboeren dratt på besøk til foreldrene sine. Han kommer hjem om ca tre dager. Skal ha eggløsning ca den 13. Men får ikke prøvd dagene FØR... Føler at dette er kriise! Vi hadde sex går. Så håper svømmerene hannes klamrer seg fast i tre dager.. Tror dere sjangsen er stor for at det ikke klaffer denne gangen pgr. av dette?:s
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Tror dere har gode sjanser likevel jeg Husk at egget lever en tid etter EL også. Hvis han kommer hjem om 3 dager så er det jo bare å hoppe i høyet morgen og kveld til EL er overstått
Gjest iliis Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hehe, takk for svar! Morgen OG kveld? ohh. Tror/ håper det holder med en gang pr. dag jeg:p haha... Men ja! Vi får bare stå på Har dere prøvd lenge eller?
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Ja hvorfor ikke? hehe.. Da får du i alle fall nok soldater Vi er i 2 pp, men tror ikke vi helt klaffet denne gangen på grunn av jobb osv.. Vi så nesten ikke hverandre rundt EL og hadde sex etter at EL testen hadde blitt negativ igjen. Men men, det er bare å prøve igjen Hvor lenge har dere prøvd?
Gjest iliis Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 hehe, ja:p Kjipt at dere ikke så hverandre da:/ Men men, det blir nok neste gang;) Vi er egentlig på pp.2 vi også. MEN har pcos, så har ikke hatt mensen tidligere.. Men mensen kom tilbake etter vektnedgangen min..Sa da er vi inne i vår andre pp, etter mensen ble regelmessig:) Spennende dette! Begynt med akupunktør også nå. Kanskje det hjelper..
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Det høres jo veldig bra ut. Godt å høre at vektnedgang kan gjøre syklusen regelmessig igjen. Er overvektig selv men har regelmessig syklus, og prøver å spise sunt og få trent regelmessig. Dette er så spennende altså. Og tiden går jo så saaakte! Føler ingen plass at jeg kan være gravid så tiden fram mot neste EL er jo laangt unna Har lyst å prøve akupunktur selv, men vi har ikke det tilbudet her jeg bor dessverre. Har virkelig troen på at det fungerer. Hører jo mange glad-historier rundt dette også Her har det forresten gått i bidronninggele og wild yam denne pp'en, men med lite sex så fungerer det nok dårlig hehe. Og når min neste fruktbare periode begynner så har vi besøk av svigermor Hun reiser hjem den dagen jeg har El, men det stopper ikke meg!
Gjest iliis Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Ja, dette er kjempespennende! Prøver seg å spise sunt og trene regelmessig. Men det er lettere sagt enn gjort! Den siste mnd nå, så har jeg nesten fråtset sjokolade.. Sjololaaadeeeeee... Blir jo nesten skremt av meg selv.. Klare virkelig ikke å stoppe liksom. Men NÅ skal jeg skjerpe meg. Var flink å trente idag, så får bare prøve mitt ytterste for å holde denne gode sirkelen igang! Motivasjonen burde jo vært på topp, når vi har dette å "se fram til" Tenkte kanskje å skaffe meg bidronninggele jeg også. Nå går jeg på vitex. (Kysthetstre urten) Den skal vist gjøre underverker har jeg lest! hehe.. Tar også folat, krom og multivitaminer:) Men ja, sex er vell det beste hjelpemiddelet uansett:p Kommer nok ikke så veldig langt uten:p hehe Nei vettu! Ikke bry deg om svigermor nei! Om hun skjønner at det er "barnebarn" pågang, så blir hun vell sjeleglad tenker jeg;) hihi Når er det du har el nå da? Og når skal du ha mensen igjen? ( spennende å følge med på hverandre )
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Ja du den sjokoladen og jeg er også veldig gode venner! Har kost meg med kokesjokolade i dag..mmmmm :) Har også trent i dag så vi er jo virkelig flink begge to. Må bare fortsette i den retningen så skal vi se at det blir spire på oss Aldri hørt om vitex forresten. Tror jeg skal holde meg til bidronninggeleen i neste runde også. Tar wild yam nå fram mot IKM som er rundt den 15 februar ca. (syklusen ble litt kortere sist så jeg er litt usikker). Fikk positiv EL test på mandag den 1 feb sent på kvelden og hadde ikke sex før litt utpå morgenen dagen etter, og da var EL testen blitt negativ.. Så, neste EL blir da den 22 feb, og svigermor drar den 23 Men vi klarer jo å være stille så det er nok ingen problem Dessuten har vi begge fri i min fruktbare periode så vi skal nok henge i Hvordan ligger du an i syklusen forresten? EL og IKM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå