Gå til innhold

Nå trener jeg igjen :-)

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 mnd. på sofaen har jeg vekket til livet medlemsskapet mitt på Elixia igjen. Har allerede vært på spinning og aerobic og trent styrke. Håper dette holder kiloene i sjakk og gjør meg sterkere før og under fødselen. Elixia har også yoga-kurs for gravide, og jeg begynner på det i mars.

Det er såååååååå godt å bruke kroppen igjen :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Så flink du er!

Skulle ønske jeg fikk meg ut jeg :P

Skrevet

Å, så deilig! Flott å trene, men du har sikkert hørt at du skal holde deg litt lavere i intensitet/puls enn når du ikke er gravid? Jeg håper jeg skal få trene lenge og ikke merke noe til bekkenløsning som jeg var sterkt plaget av for over 5 år siden :-(! Da ble det ingen trening foruten for armene i det jeg måtte humpe rundt på krykker...

Skrevet

Høres deilig ut! Jeg er ikke igang igjen, trente ganske jevnt og trutt til jeg begynte å kjenne eggstokkene under sprøyteperioden. Skal kanskje prøve å komme meg på trening igjen? Det er jo bra for oss, men jeg trente ganske mye i sommer da jeg hadde MA, og klarer ikke helt å føle meg trygg på at jeg kan leve helt som normalt. Var det en spesiell grunn til at du ventet to måneder før du begynte å trene igjen?

Skrevet

Hei bobbygirl :-)

Jeg ble trilling-gravid med påfølgende fosterreduksjon, og da økte faren for SA/MA. Derfor ventet jeg til ordinær UL i uke 19+3 før jeg beg. å trene igjen. Legen på Ullevål sa at det var OK, men at jeg ikke skal overanstrenge meg.

Skrevet

Så bra!

Skulle ønske det var meg.Her pustes og peses det hele dagen.Orker knapt 2 gåturer i uka.Har kynnere hele tiden,stinn og tung og magen er svær!!!Ja ja.. og det er "bare" 19 uker. Hvordan skal dette ende??! hehe

Stå på,Snøfilla!Ta noen armhevninger for meg oxo ;-)

klem//

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...