snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Etter 2 mnd. på sofaen har jeg vekket til livet medlemsskapet mitt på Elixia igjen. Har allerede vært på spinning og aerobic og trent styrke. Håper dette holder kiloene i sjakk og gjør meg sterkere før og under fødselen. Elixia har også yoga-kurs for gravide, og jeg begynner på det i mars. Det er såååååååå godt å bruke kroppen igjen :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Så flink du er! Skulle ønske jeg fikk meg ut jeg
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Å, så deilig! Flott å trene, men du har sikkert hørt at du skal holde deg litt lavere i intensitet/puls enn når du ikke er gravid? Jeg håper jeg skal få trene lenge og ikke merke noe til bekkenløsning som jeg var sterkt plaget av for over 5 år siden :-(! Da ble det ingen trening foruten for armene i det jeg måtte humpe rundt på krykker...
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Høres deilig ut! Jeg er ikke igang igjen, trente ganske jevnt og trutt til jeg begynte å kjenne eggstokkene under sprøyteperioden. Skal kanskje prøve å komme meg på trening igjen? Det er jo bra for oss, men jeg trente ganske mye i sommer da jeg hadde MA, og klarer ikke helt å føle meg trygg på at jeg kan leve helt som normalt. Var det en spesiell grunn til at du ventet to måneder før du begynte å trene igjen?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Hei bobbygirl :-) Jeg ble trilling-gravid med påfølgende fosterreduksjon, og da økte faren for SA/MA. Derfor ventet jeg til ordinær UL i uke 19+3 før jeg beg. å trene igjen. Legen på Ullevål sa at det var OK, men at jeg ikke skal overanstrenge meg.
Rose69 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Så bra! Skulle ønske det var meg.Her pustes og peses det hele dagen.Orker knapt 2 gåturer i uka.Har kynnere hele tiden,stinn og tung og magen er svær!!!Ja ja.. og det er "bare" 19 uker. Hvordan skal dette ende??! hehe Stå på,Snøfilla!Ta noen armhevninger for meg oxo ;-) klem//
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå