*bolla pinnsvin* Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Lurer litt på ferien i år. Har da ei på 1 år og en på 4 år. Noen som har vært i Lalandia eller Legoland og kan anbefale/ikke anbefale det?
Mandalas Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Lalandia har vi ikke värt, men Legoland er hvertfall utrolig fint og morsomt! Det ville jeg absolutt ikke ha misset:)
Cat.68 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det kommer an på hvilket lalandia du mener. Vi har vært på lalandia i Rødby og vi ELSKER den plassen. Vi har vært der flere ganger, og stortrives der. Dem har jo åpnet enda et lalandia i Billund, men der har vi ikke vært, og ikke frister det veldig heller siden det ikke ligger ved havet, og vi liker dessuten muligheten for å ta fergen over til puttgarden for billig taxfree handel når vi først er der. Men hvis man gjerne vil besøke legoland kan jo lalandia i Billund være en god base, siden det ikke er så langt unna.Selv er jeg ingen tilhenger av legoland siden jeg synes den plassen bare er masete, men vi satser som regle på bonbon land isteden, som ligger en snepptur unna Lalandia i Rødby igjen. Men som sagt en smaksak sikkert.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Legoland er kjempemorsomt for liten og stor. Lalandia har jeg ikke vært i, men kjenner noen som har og de synes det var topp. (Det lalandia som ligger rett ved legoland). Når man er på ferie i danmark vet man aldri hvordan været blir, og lalandia er innendørs. Så på en regnværsdag må jo dette være perfekt!
*Lissi* Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Har ikke vært der, men skal til lalandia i Billund og legoland i år. Gleder oss!
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Vi har vært i Lalandia og Legoland. Helt genialt!! Vi bodde i stor hytte, badet hver dag i badelandet, gikk småturer i Billund (kjedelig by, men dog), hadde en dag i Legoland, og vi kosa oss skikkelig alle sammen! Veldig fine hytter, fantastisk badeland for alle aldre, og veldig fine restauranter osv i Lalandia. Det koster penger, men det er verdt det faktisk!
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Vi har vært på begge og d kan anbefales strekt begge deler,ungene prater nesten daglig om d enda og d er to år siden ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå