Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hadde det ikke vært lettere om vi signerte innleggene våre med noen bokstaver eller ett eller annet.Blir så mye lettere enn med klokkeslett.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jo... Hilsen underbuksekvinnfolket fra nordens perle!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 hehehehe :-D Da ble du "ufnp" ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Da er det vel like lett å bruke et nick
Lunapuna1985 Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 trodde poenget var at det skulle være anonymt jeg da, men....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 For å skille de anonyme da vet dere!HALLO! Mange anonyme skriver jo flere ganger.Blir mye "Du ,klokken ditt og datt". Skjønte dere nå? Og det er ikke det samme som å bruke nicket sitt!En er jo ikke anonym på samme måte med nick *teskje*
Lunapuna1985 Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Skjønner fortsatt ikke problemet når meningen er å være helt anonym... Trenger det ikke inn med teskje, men hva er poenget med å vite hvem som sier hva dersom man vil være helt anonym?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Hvis ikke du skjønner det Lunapuna så vil jeg si du har et alvorlig problem! Og ja, jeg er over middels irritabel i dag!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Jeg tror vi alle skjønner hvem som har det mest alvorlige problemet.
Lunapuna1985 Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 LOL, får håpe du kan skylde på at du er hormonell da..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Tror jeg har skjønt hva du mente, at vi liksom skriver et "eget" nick i slutten av innlegget, som vi bruker igjen flere ganger på samme tråden, også på andre tråder kan vi bruke andre "nick". Men krysser fortsatt av for anonym, slik at det virkelige nicket blir sjult. Isåfall syns jeg det var en god ide:) Hilsen: *slik?*
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Og når jeg nå skriver senere innlegg bruker jeg fortsatt nicket i slutten.. *slik?*
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 tja, man vet jo ikke på forhånd hvilke tråder som utvikler seg, og hvilke man bare svarer en gang på i løpet av tråden. Vil nok bli veldig mange unødvendige bokstaver, og det ville uansett koke bort... For å gidde å gjøre noe må det være hensiktsmessig store deler av tiden, og ikke bare i et av 34 tilfeller ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Om man vet på forhånd hvilke tråder som utvikler seg og ikke, så vet man jo når det er bruk for å skrive bokstaver eller "nick"..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Bra noen skjønte hva jeg mente.Trodde ikke det skulle være så vanskelig å forstå :-D For de som enda ikke forstår: Det er lettere å svare/kommentere til en anonym om de har laget seg et "nick" som de bruker kun i den tråden! HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 hvordan i all verden skal man vite på forhånd hvilke tråder som utvikler seg og ikke da??!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #18 Skrevet 9. februar 2010 Det har da ikke noe å si, er ikke så vanskelig å bare skrive ett lite kjennetegn i slutten av hvert innlegg..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 ok, og hva når to stk velger det samme kjennetegnet? Da vil jo forvirringen være total ;-O
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #20 Skrevet 9. februar 2010 Jeg velger å svare på dette ved å kalle meg dla. Ville du 01.17 valgt de samme tre små bokstavene, tror du? Jeg synes dette var en god ide, og har faktisk praktisert metoden på andre forum. dla
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #21 Skrevet 9. februar 2010 ok, jeg kaller meg sksfqiocm.mz.z.mm
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #22 Skrevet 9. februar 2010 Rull inn vansklighetsgraden her da sksfqiocm.mz.z.mm. Trenger ikke å være vanskelig. Skjønner hva du mener HI, har tenkt på det lenge selv, men det vil nok bli for vanskelig for enkelte her inne, det ser du jo allerede;) Pip
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #24 Skrevet 9. februar 2010 Vi som skjønner,vi begynner å gjøre det.For da kan det hende andre følger etter :-) Til de som lurte:Selv om man skriver kun ett innlegg kan en bruke "nick".Det kan jo hende en eller annen lengre ned i tråden vil kommentre det ene innlegget :-) Vi prøver på dette.Regner med at flere kommer etter :-) :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå